logo

Dilşah Füsun Tarot Falı, Katina Aşk Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf
Boğa Burcu

Dilşah Füsun

Sezgilerime güveniyorum.Lütfen 1 KİŞİ SORUN ve olumsuza da açıksanız danışı

Hakkında

Merhaba, ben Dilşah Füsun. Uzun zamandır kahve, tarot ve katina yorumlamaktayım hislerim kuvvetli ve öngörülerim isabetli oluğundan bundan sonra Binnaz.com ailesindeyim.Taleplerinizi yollarken dikkat etmeniz gerekenler kahve için fotoğraflar sıralı ve kulpu görünür şekilde olsun. Kartlarınızı da yoğunlaşarak seçmenizi öneririm. Ayrıca tüm taleplerinizde iki tarafında isim ve yaş bilgilerini eklerseniz net soru sorup cevap alabilirim. Sevgilerimle…

Tarot Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %97 Kredi 49
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 32 dakikada yorum yapıyor.
09/07/2017 tarihinden beri 15 tarot baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Yorumu samimiyeti begendim soyledigi tarihi bekleyip gorecegiz :)
    11.01.2019
  • Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın kendinize iyi bakın sevgilerimle
    08.01.2019
  • Özenli ve bol nokta atışlı tutarlı bir faldı, teşekkürler...
    07.12.2018
  • Oldukça net ve pembe tablolar yok. Tutarlıydı memnun kaldım. (daha önce baktığınız katina çıkmıştı bana, tarotta da başarılısınız teşekkürler)
    25.11.2018
  • Oldukça net ve detaylı çok beğendim teşekkür ederim.
    19.11.2018
  • Gerçekten beni ve onu mükemmel anlattı ve olumlu olumsuz gerçekçi şekilde serdi önüme. Teşekkürler.
    18.11.2018
  • Çok güzel bir yorumdu çok teşekkür ederim :))
    17.11.2018
  • Kendisine daha çok önceleri katina baktırmıştım ve dediklerini yaşadım Tarottada bir o kadar başarılı buldum. analizleriniz beni tanıyormuşcasına, yorumunuza hayran kaldım. Teşekkürler.
    17.11.2018
  • Bayildim ilginize, hissiyatiniza cok ama cok tesekkurler gonul rahatligiyla danisabilirsiniz dilsah hanima*****
    16.11.2018
  • Begendim
    21.08.2017
  • Ağzınıza sağlık teşekkürler Sorularımın cevabı gelirse memnun olurum iyi
    10.07.2017

Katina Aşk Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %98 Kredi 500
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 48 dakikada yorum yapıyor.
09/07/2017 tarihinden beri 714 katina baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Teşekkür ederim
    17.01.2019
  • Cok tesekkur ederim net ve dogru bir yorumdu.
    15.01.2019
  • Güzel umut dolu sözler yazmissiniz benim icin, tesekkürler.
    15.01.2019
  • ilk defa baktırdım ve detay vermediğim halde herşeyi anlattı...
    14.01.2019
  • umarim dedikleriniz cikar cok ihtiyacim var
    14.01.2019
  • Hiç ayrıntı vermeme rağmen karşı tarafın karakter ve tavırlarını çok iyi yorumladı. Teşekkürler
    14.01.2019
  • Dilsahcim canım emeğine yüreğine sağlık gerçekten ilk defa fal baktirdim ama çok naif ve güzel bir yorum olmuş bahsetmedigim eski ilişkim için bile yaşadıklarimi çok güzel anlatmış canım benim çok teşekkürler öpüyorum kocaman seni ??❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
    13.01.2019
  • Guzel :)))
    10.01.2019
  • Öyle iyi geliyosun ki bana.. bunu kelimelerle anlatabilmem zor. Gerçek bi dostsun sen. İyi ki varsın. harika öngörülerle dolu objektif bi yorum almak isteyen herkes tanımalı dilşahı.
    10.01.2019
  • Teşekkür ederim
    09.01.2019
  • Çok kibar ve naif bir insan dilşah hnm o kadar insancıl ki. Fal bu çıkar çıkmaz allah bilir. Dilşah hnmın o emek ve özverisine danışmak paha biçilemez. Tavan ücret alan yorumculara bin basar çok hakkaniyetli bu konuda da. Ayrıca teşekkürler sevgiler
    09.01.2019
  • Aslında biraz umutsuz olduğum bi zamanda baktırdım. Dedikleri çıkar mı bilmem ama içimin rahatlamasına sebep oldun. Ve üstüne üstlük birde soru sordum bi okadar daha uzun uuzn anlatmışsınız. Teşekür ederim. Umarım tekrar görüşürüz ?
    07.01.2019
  • Teşekkür ederim
    07.01.2019
  • Teşekkğrler
    07.01.2019
  • Çoook doğru bir yorum aldım.Harika...100.100.100.
    06.01.2019
  • Evet gerçekten çok samimi ve net bi yorumcu,kesinlikle tekrar baktırıcam
    05.01.2019
  • Harika analiz
    04.01.2019
  • Çok teşekkür ederim;)
    03.01.2019
  • Teşekkür ederim
    01.01.2019
  • Gayet güzeldi ????
    26.12.2018
  • Dilşah hanıma herzaman danışırım hislerine güvenirim :) <3 çok teşekkür ediyorum durum tarih karakter analizlerinizi öngörünüzü herzaman ki gibi beğendim mutlu yıllar güzel gelişmelerle tekrar görüşmek üzere inşallah sevgiyle kalın...
    25.12.2018
  • Güzel,nokta atışlı. Geleceği bekleyip göreceğiz. Teşekkürler :)
    24.12.2018
  • Gercekten tek kelimeyle mukemmel
    24.12.2018
  • Teşekkürler güzel bir bakımdı
    24.12.2018
  • Samimi, özenli, her daim başarılı Ve içten
    24.12.2018
  • Yorumlarına güvendiğim biri
    20.12.2018
  • Mükemmel
    20.12.2018
  • Teşekkür ederim
    19.12.2018
  • Net,sade bir faldı süslü püslü cümlelerden uzak sadece sonuç odaklı,durum analizleri evet uyumlu,gelecek görülerini bekleyeceğim,mesaj cevabı hızlı geldi ve özenli uzundu,teşekkür ederim,emeğinize sağlık
    19.12.2018
  • Cok netti beğendim 3 hafta sonra tekrar gelecegim
    15.12.2018
  • Teşekkür ederim
    11.12.2018
  • Bence güzeldi
    11.12.2018
  • Teşekkür ederim
    08.12.2018
  • Güzel bir yorumdu
    08.12.2018
  • Harikaaa mükemmellll ...inş çıkar herşeyin hayırlı olanı güzeldir :) sağol ******
    08.12.2018
  • Gerçekten inanılmaz,nokta atışları ve durum tesbiti inanılmaz
    08.12.2018
  • Dünya tatlısıymıs. Yorumlardan etkilenerek baktırdım. Hiç pişman olmadım. İyiki var:)
    08.12.2018
  • Dilşah benim için buradaki en kıymetli yorumcuların başında gelir. Hissetmediği bi şeyi söylemez. Her daim güçlü hisleri ile ne dediyse çıkar. İnşallah bu falında dedikleri de gerçekleşir canım o benim
    05.12.2018
  • Teşekkür ediyorum
    05.12.2018
  • Yorumları o kadar tadında ve yerindeki sorularıma bile tatmin edici detaylı cevap alabiliyorum. Akıcı anlatımı cümlelerinin anlaşılırlığı özeni hiç bir yazılı yorumcuda yok. Her zaman ki gibi dolu dolu bir yorumdu. Teşekkür ederim.
    04.12.2018
  • Gerçekten harika, isabetli yorumlar..
    04.12.2018
  • 2.gelişim ve yıne harika ve açıklayıcı bi yorum. Teşekkürler.
    03.12.2018
  • Teşekkür ederim.
    02.12.2018
  • Ilk defa yorum aldim mukemmell
    02.12.2018
  • Çok güzel bir yorumdu inşallah dedikleri olut
    25.11.2018
  • Çok beğendim öngörüsü tutarlı geldi bana ilerisi için söylediği şeyler için de bir şey diyemiyeceğim ama genel olarak güzel ve tutarlı bir faldı teşekkürler
    25.11.2018
  • tesekkurler
    25.11.2018
  • Güzel yorum için teşekkürler
    25.11.2018
  • Teşekkür ederim. Umarım hayırlısı.
    24.11.2018
  • çok tşk ederim canım
    23.11.2018
  • Tutarlı yorumladı abartılı değil beğendim
    22.11.2018
  • Teşekkür ederim güzel yorumunuz için
    21.11.2018
  • Teşekkür ederim isabetli ve güzel yorumunuz için Yüreğinize sağlık
    21.11.2018
  • Süper bir yorumcu ❤❤❤
    19.11.2018
  • Dilşah’ı ilk kez denedim gayet başarılı buldum . Hisleri kuvvetli tespitleri doğru ben memnun kaldım denenmesi gereken bi yorumcu tavsiye ediyorum..
    16.11.2018
  • Güzel bir yorum,gerçekleşmesini sabızsızlıkla bekliyor olacağım...
    15.11.2018
  • Yüreğinize sağlık çok teşekkürler.
    15.11.2018
  • Yani umarim cikar ama pek tatmin olmadim
    15.11.2018
  • Ben okuyunca pes dedim.kısa ve gerçekten öz ama dogru bi yorumdu. Teşekkür ederim.
    15.11.2018
  • Daha öncedende baktrmıstm baya sallamasyon yanlısllka tekrar baktrmısım
    14.11.2018
  • mutlaka deneyin cok basarılı isallah dediklerinizde olur sorun sizin degil onun hep vazgecisleri aralıkta demistiniz zaten yine vazgecmez ise ocakta konusuruz dediginiz gibi isallah bu sefer vazgecmez..
    13.11.2018
  • Canım ya ne tatlısın nasıl özenli baktın.. Çok teşekkür ederim.. Yeniden görüşmek üzere
    11.11.2018
  • Teşekkürler ?
    10.11.2018
  • Cidden çok güzel 4 kez falan baktirdim cidden müptelası oldim
    08.11.2018
  • Cok güzel tskl
    07.11.2018
  • Güzel Yorumdu
    06.11.2018
  • Bu dilşah hanıma 2. Gelişim, öngördüklerini yaşıyorum bence mutlaka ama mutlaka denemelisiniz:)
    06.11.2018
  • Cidde çok cok cok iyi teskkur ederim favorim dilsah abla
    06.11.2018
  • İçimi rahatlattı ben söylemeden de ruh halimi yaşananları bildi zaman verdi onları bekliyorum sabırsızlıkla
    05.11.2018
  • Mükemmel bi yorumdu cok teşekkür ederim
    04.11.2018
  • TESKKUR ederim cidden çok pozifot ve spekstif
    03.11.2018
  • Harika 100.100.100.
    02.11.2018
  • Bayildim gercekten cok güzel deneyin
    31.10.2018
  • Çok net ve doyurucu yorumlar aldım kendisinden..Yorumunu almak isteyenler pişman olmayacaktır eminim tekrar teşekkür edrrim
    31.10.2018
  • süper ötesi sakın es geçmeyin bu yorumcuyu..en fazla 2 ay icinde gòrüsmek úzere ..gúzel haberlerle dönecegim allah kısmet ederse.
    30.10.2018
  • Çok tatmin edici sorulara açık net cevaplar..iyiyi de kotuyude aktarmış.. teşekkürler..
    30.10.2018
  • Mükemmeldi çok teşekkür ederim
    25.10.2018
  • Cidden çok gyzel yorulma di. Ben bayıldım . Tüm samimiyeti ile cevapladı soruları mi . Muhtemelen benim favori falcim oldu .
    25.10.2018
  • Süper nokta atışları var Harika
    25.10.2018
  • İnşallah dediğiniz gibi olur tik
    20.10.2018
  • İlk kez danışmama rağmen çok güzel bir rehberlik aldım Dilşah abladan. Hem yorumda hem sorduğum soru için oldukça doğru, emek verilmiş, upuzun cevaplar aldım. Dediği seyler cok doğruydu. Verdiği tavsiyelere kesinlikle uyacağım... Benim kendime bile ifade edemediğim şeyleri çok güzel anlatmıştı. Her sey için teşekkür ederim. Umarım güzel olaylarla tekrar yolumuz kesişir. sevgiler
    18.10.2018
  • Şaşırttı. Bu sitede çok baktırdı ama bu fal etkiledi. 6 ay önce ilk kez gelmiştim dediklerine olmaz demiştim. (kabullenemediğim şeyler vardı) bir bir yaşadım dediklerini. dediği değişimler oldu. şimdi belirtmediğim çok spesifik detayları bildi ilişkimi izliyor gibi. Bu yüzden dedikleri güven verici. Yine geleceğim. Sağlıcakla kalın..
    18.10.2018
  • Basarili :)
    18.10.2018
  • Çok içime sindi. Teşekkür ederim
    17.10.2018
  • Teşekkürler
    16.10.2018
  • Dilşah Hanım çok samimi ve çok başarılı, teşekkür ediyorum özenli yorumu ve emeği için;)
    13.10.2018
  • nokta atışı yok sorulara cevap vermiş hep gelecek yorumu bildi diyceğimbişey yok sıradan normal bi yorum
    13.10.2018
  • Net cevaplar siz sormadan herşeyi bilmesi
    11.10.2018
  • Cok güzel ve gercekci bir yorum
    10.10.2018
  • O benim canımdır olumlu olumsuz ne görüyorsa söyler. Sorduğunuz soruya da aynı özeni gösterir. gerekirse ayrı açılım yapar. Yorumları şahane dilşahım bi tane :)
    04.10.2018
  • İlk defa baktırmıştım ve çok memnun kaldım. Gelecekle alakalı şeyleri zaman gösterir tabi ama hisleri gerçekten çok kuvetli olduğunu düşünüyorum: detaylı isabetli özenli ve nokta atışı bir yorumdu.
    27.09.2018
  • Teşekkürler çok güzel bol nokta atışlı ve net ifade edilmiş ilk defa geldim ve beğendim yine geleceğim tesekkurler
    26.09.2018
  • Görüşlerine güvendiğim biri teşekkürler
    26.09.2018
  • Teşekkür ederim umarım söyledikleriniz olur
    25.09.2018
  • Tesekkur ederim cok guzel bir yorumdu:)
    24.09.2018
  • İlk defa baktırmama rağmen gercekten şok oldum oldugu gıbı ıcını okuyan bırı
    24.09.2018
  • Basarili bir yorumcu
    23.09.2018
  • Super
    22.09.2018
  • Nokta atışları var gerçekten başarılı.
    22.09.2018
  • Çok samimi ve etkileyici...
    21.09.2018

Giriş Yap

ya da
Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
Şifreni mi unuttun?
Giriş

Kayıt Ol

Fal baktırmanızı kolaylaştırmak için kayıt olun ve dükkan indirimlerinden haberdar olun!
Kayıt Ol

Kayıt Ol

Üyelerimize tanıdığımız ayrıcalıklardan faydalanmak istiyorsan aşağıdaki formu doldurarak sitemize kayıt olabilirsin.
ya da
Zaten üye misiniz? Giriş yapın

Şifre Sıfırla

Eğer daha önce şifre oluşturmadıysan veya şifreni unuttuysan, aşağıdaki formu doldurup e-mail adresine şifre sıfırlama talebi gönderebilirsin.

Üye Kategorileri Hakkında Bilgi

Üyelerimiz harcadıkça kazanıyor. Yer seviye yeni fırsatlar sunuyor.