Yorumcu Hakkında
Asmin Acar Tarot Falı, Katina Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf
Asmin Acar
İNDİRİMLİ FIYAT VE TÜM DETAYLARLA NET TARİHLERLE SİZLERLEYİM...
Hakkında
Aslan Burcu
Sırada 0 kişi var
% 93 Puan | 15USD
01/07/2017 tarihinden beri 454 tarot baktı
Ortalama 45 dakikada yorum yapıyor

Yazılı Fal

Sesli Fal

Canlı Chat

Telefonla Fal
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir   
YORUMLAR

.

11.06.2018

Teşk ederim

11.06.2018

Biraz atmasyon olmuş kusura bakmayın da hayatında benden hemen önce biri yoktu şu anda yenilenen biri de yok bunu görebilcek ve duyabilcek mesadeyim. Giden benim param sen de haklısın keşke birkaç kartın anlamından bahsetseydin de gerçekçi dursaydı.

09.06.2018

Cok beyendim

09.06.2018

Emegine saglık...

09.06.2018

Cok Beyendim yaaa o kadar tatli bir yorumcu ki muthis

08.06.2018

Super otesi harıka bır yorumdu

08.06.2018

Güzel yorumladınız inşallah dedikleriniz cıkar :)

07.06.2018

İnanılmaz isabetli yorumlar... Burdan tekrar teşekkürler

06.06.2018

Teşekkür ederim canım beni çok rahatlattin yoksa kafayı yiyodum sağol seni seviyorum canım herşey dediğin gibi olur inşallah dua et bana

05.06.2018

Güzellll

05.06.2018

Fal biraz durumumu tutturdu gibi ancak zaman gosterecek. Teşekkürler.

04.06.2018

Teşekkür ederim yorumlarınız için

03.06.2018

***** ️

03.06.2018

Teşekkür ederim

03.06.2018

Muhteşemmmm

03.06.2018

Iyidi ilk olmasna ragmn hmde cok

02.06.2018

Bugune kadar hicbir yorumcuya dusuk puan vermemisimdir belki ama, yorum gercekten cok basarisiz, diyebilirim ama diyemem de gibi cümlelerle dolu bi yorum olmus.. rastgele yazilmis her sey.. tavsiye etmiyorum...

02.06.2018

Insallah :)

01.06.2018

Ustun koru , kısa yorumlar...

01.06.2018

detaysiz yuvarlak bir yorum...

01.06.2018

İlginç noktalara deginilmis, guzzzel bir bakim olmus. Ben gayet de begendim, siz de bir bakin, cok sistematik ama cidden ana noktalara kesinlikle ulasiyor. Gayet de guzel bir enerji...

01.06.2018

gercekten ama gercekten mukemmel ötesi..mutlaka tavsiye ederim

01.06.2018

Yorumlar durumuma cuk oturdu. Umarım söylediklerinizi yapabilirim. Teşekkür ederim.

31.05.2018

güzel yorumdu

31.05.2018

İlk kez yorum alıyorum ve bayıldım bu kadar mı doğru hissedilir herşey. Olumsuz yorum yapanlara takılmayın sakın :)

28.05.2018

Cok tesekkurler dedikleriniz mantıklı.

27.05.2018

tesekkürler...

24.05.2018

Olumsuz bir yorumdu yaşayıp göreceğiz...Teşekkürler..

21.05.2018

Cidden her şeyi bildi yorumlar dan korkmuştum gelirken ama görüyorum ki haksızlık yapmışlar ️

20.05.2018

Soruma çok kisa yanit verse de pek tatlı dilli,samimi bir mizacı var.Insallah öngörüleri gerçek olur da artık mutlu olurum amin:)yorum almak için de tekrar uğrarım kendine❣

19.05.2018

Süperr

19.05.2018

Mükemmel

14.05.2018

Tskler canim benim yuregine saglik

02.05.2018

Teşekkürler

31.03.2018

Her zaman ki gibi süper .Teşekkürler

22.03.2018

Tşkr ederim

08.03.2018

çok güzel bir yorumdu, takip edeceğim...

07.03.2018

Çok içten ve samimi. Verdiği tarihleri yasayarak görücem.

04.03.2018

Gayet başarılı çok teşekkürler ağzınıza sağlık, denemenizi tavsiye ederim

03.03.2018

çok güzel bir yorumdu teşekkürler

26.02.2018

Harika

22.02.2018

Muhtesem

03.02.2018

Çok kısa ve kendini tekrarlamış :(

02.02.2018

Çok beğendim gayet güzel :)

02.02.2018

Süper

30.01.2018

Çok isabetli bir yorumdu.

28.01.2018

Muhtesem

23.01.2018

Favorimsin artik

20.01.2018

Cok fazla canim cicim kullanmasa daha iyi bi yorum olabilirdi .kahve falinda asmin hanim daha iyi ama tarot falinda cok tatmin edici oldugunu dusunmuyorum .

13.01.2018

Berbat

11.01.2018

Nokta atışı yaptı valla ağzım açık şu an ben şok

08.01.2018

Fazlasıyla şaşırtıcı

03.01.2018

Çok güzel bir yorumdu teşekkür ederim

02.01.2018

İcten samimi yorum :) yuregine saglik

02.01.2018

Teşekkür ederim güzel yorumunuz için, umarım dedikleriniz çıkar, sonuçlara göre iletişime geçeceğin sizinle, sağlıcakla :)

24.12.2017

Süper süper süper :) mutlaka denemelisiniz

18.12.2017

Harika

16.12.2017

Bu 10. Cu gelisim falan sanirim harika bi insan yaaa :)))

11.12.2017

umarım inşallah yanılırsınız.. Biraz kısa olmasına rağmen emeğiniz için teşekkürler.

05.12.2017

Korkunç. Dalga mı geçiyorsunuz siz. Çocuk mu var karşınızda falın tamamı canım cicim bir cümlesi de benim sorumun başka versiyonu son satırda 3 vakite kadar. 3 hafta veya 3 gün. Bu arada uzun zannetmeyin 2 paragraf. İade talep ediyorum. Aptal yerine konmak tam anlamıyla bu.

05.12.2017

Harikasınız

03.12.2017

Teşekkürler

29.11.2017

teşekkürler

28.11.2017

Peki senin güzel sözlerin için bekleyelim bakalım en olmadı kader deriz puanı güzel verdim güzellik rahat ol . Ağzına sağlık

28.11.2017

Güzeldi

24.11.2017

Cok guzel cok isabetli yorumdu tavsiye ederim.

20.11.2017

Güzeldi

20.11.2017

Cok iyi net

19.11.2017

Asmin hanim dediğiniz tarihlerde olayları yasadim:) Bisuru fal baktirdim ama siz başkasınız. Yüreğinize sağlık. ..

19.11.2017

Ilk kez baktirmama ragmen,, icimi yasadiklarimi onume serdi.. Kesinlikle tavsiye ediyorum..

18.11.2017

Mükemmel

16.11.2017

Kısa olmuş canım ya..

09.11.2017

Herşeyi biliyorrrrr :*

09.11.2017

Çok teşekkürler

25.10.2017

Tam isabet cok begendim ama keske daha ayrintili olsaydi

25.10.2017

Tatlı dilli geçmiş gelecek herşeyi bilen insan sonsuz sevgiler..

22.10.2017

Super harika muhtesem

22.10.2017

Insalah

22.10.2017

Şahane güzel. Ancak bu kadar net açıklayici olabilirdi. Tesekkurler. Gercekten muhtesem

20.10.2017

Denenebilir

19.10.2017

Çok ii bekleyip göreceğiz

18.10.2017

Cok guzel bir yorumdu net tarihlerle

18.10.2017

İçten ve nokta atışı yorumları var. Baktırmanızı tavsiye ederim.

18.10.2017

Tam anlamiyla 10 numara :)

17.10.2017

bilemedim

17.10.2017

İkinci gelişim enerjisini çok seviyorum.. kesinlikle tavsiye ederim...gelecek ile ilgili ön görülerini heyecanla bekliyorum...

14.10.2017

Bitanem her zaman bir numarasın :)

14.10.2017

Çok beğendim tarih veriyor takip edeceğim verdiği tarihi tşkler tekrardan

12.10.2017

:))

11.10.2017

Cok qzel yorumladin agzina saglik cok tesekkur ederm cnm bnm

09.10.2017

Super

09.10.2017

Tesekkuler

07.10.2017

Çok beğendiğim söylenemez kısa ve sürekli bilgisayar sanki yazıyormuş hissi olması üzücü temenniler olursa tekrar yazıcam buraya genede tşkler

07.10.2017

Net tarih verişleri muazzam çok beğendim.

07.10.2017

Çok güzel detaylı analizler yapıyor, denemelisiniz....

07.10.2017

Tşk ederim

07.10.2017

Başarılı

06.10.2017

Dedikleri çıktıgı için tekrar geldim hisleri kuvvetli insanlardan tarihi tutturdu

05.10.2017

Ben cidden sana inanamıyorum sen bir mucizesin bitanemmmmmm

02.10.2017
Sırada 0 kişi var
% 89 Puan | 15USD
01/07/2017 tarihinden beri 356 katina baktı
Ortalama 46 dakikada yorum yapıyor

Yazılı Fal

Sesli Fal

Canlı Chat

Telefonla Fal
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir   
YORUMLAR

Sagol deneyin derim.gordugunu soyluyor!

20.06.2018

Iyi ve net bir yorum

09.06.2018

Cidden hisleri kuvvetli.Emeğinize sağlık.Herkese tavsiye ederim.

08.06.2018

Teşekkürler

06.06.2018

teşekkürler

05.06.2018

Tekrar teşekkür ederim Son bi soru sormak istiyorum fazla uzatmadan :) bunca şeyi neden yaşadık madem bu kadar çok seviyo niye bu kadar ayrı kaldık bensiz bi an bile geçirmek istemeyen bi insan neden bi anda yabancıya dönüştü benden uzak şuan ve neden üçüncü kişileri soktu aramıza neyi bekliyo daha :(

01.06.2018

Isabetli ve aciklayici yorumlar cok iyi tesekkur ederim

31.05.2018

Olmadi...tutarsiz yorumu

30.05.2018

Hiç doğru yorumlanmadi bence duygusal davranmiyoru aşık değilim askima olmuuacak ta demedi ama saçma di gerçekten begenmedim

30.05.2018

Berbat bir fal.Arkadas sordugunuz soruyu resmen uzata uzata size sunuyor ve erkek arkadasimin evli oldugunu idda ediyor.Baktirmayin sakin bu arkadas nasil olumlu puan almis aklim almadi.Benden 0 puan

19.05.2018

Çok teşekkür ederim her zamn kahve baktryrdm katina baaktrdm inanjlmaz nokta atışı idi. Rwsmwn benden gizlenen bir olay söylemediğim halde bakım yapan tarafından bilindi. Yorumlar güvenilir ve yapıcı bir dilde çook teşekkür ederim enerjinizi ve vakit ayırdığınız için.

12.05.2018

Asmin cansın ..teşekkür ederim

12.05.2018

çok iyi

01.05.2018

Tsk ederim..cok kisa bir yorumdu

07.04.2018

Çok teşekkür ederim;)

11.03.2018

Öngörüler şahane brkleyip göreceğiz

09.03.2018

Mukembel tesekkur ederim

02.03.2018

Muhteşem ötesi süper süper

27.02.2018

Güzel ve doğru bir yorum teşekkürler

19.02.2018

Tesekkur ederim

18.02.2018

Ya Allah aşkına biz yıllardır kavuşmaya çalışıyoruz siz kalkmışsınız adamın hisleri yok diyorsunuz .kavuşamayacaksınız deseniz anlarım bu ne ya .siz gerçekten fal torumladığınıza eminmisiniz

17.02.2018

Güzeldi

05.02.2018

Tesekkurler:)

05.02.2018

Sorularıma net cevap aldığım bi fal oldu.Umarım verilen tarih ve olayda olur..Teşekkürler :)

28.01.2018

Teşekkürler

25.01.2018

Berbat

21.01.2018

Mükemmel ben şok

20.01.2018

Arkadaşım tavsiye etti. Gerçekten çok duru ve güzel yorumluyo. Ne yazdıysanız onu gerçekten okuyo ve ona göre cevap veriyo gerçekten diğer bi kişiye daha baktırmıştım o resmen ne yazdığımı bile okumamıştı bence.

11.01.2018

tavsiyee ederim aciık dogru net..

11.01.2018

Mükenmel

09.01.2018

Mükemmel

07.01.2018

İyi niyetli olduğunu düşünüyorum sadece çok samimi bir canımlı cicimli tarzı var açıkçası şahsım adına bu kadar can ciğer konuşmaları pek sevmiyorum ama beğenen olabilir tabi bir şey diyemem.. Bu konuşma tarzı sanki daha çok genç kesime hitap edebilir bana etmedi üzgünüm.. Bir de biraz kısa buldum yine de teşekkür ederim. 5 verdiğim çok iyi yorumcular olduğundan haksızlık olmaması adına 4 veriyorum..

26.12.2017

Teşekkür ederim

26.12.2017

beklediğimden iyi, tavsiye ederim

23.12.2017

Güzel yorumlarınız icin tesekkur ederim...

17.12.2017

Çok teşekkür ederim çok güzel bir yorumdu

02.12.2017

resmen rezillik bekar adamı evli yaptınız bence yorumcuyum diye cıkmayın oraya asmin hanım

25.11.2017

Katina kartlarından anlamam ama pembe tablo istememe iddiası ile fal baktırdım,bayağı olumlu şeyler söyledi,e hadi hayırlısı,çok teşekkürler :) Bir de ne kadar sürede sevgili olacağız? Bunu çok merak ettim :) İyi çalışmalar dilerim.

19.11.2017

Asmin hanım bir harika

17.11.2017

Cansın Asmin tşk ederim yüreğine sağlık

16.11.2017

Çok iyi

12.11.2017

Yorumunuz çok iyi fakat biraz kısa geldi. Ama doğru yerlere değindiniz. Teşekkürler

24.10.2017

Adam evli değil çocuğu yok çok alakasız geldi yorum yalnız yaşıyor ve hiç evlenmemiş neyse diyorum

22.10.2017

Guzel yorumdu. Ama sadece kartlarin anlamini yazip gecmek özensizdi

21.10.2017

Teşekkürler başarılı inşallah hayırlısı olur.

14.10.2017

Bayıldım ️

14.10.2017

Tesekkur ederim

03.10.2017

Teşekkürler

01.10.2017

Gğzel

01.10.2017

İlk baktırışım içten ve umut dolu bir yorum olmuş.. ve çok da hızlı.. umarımın geleceğe dair tüm söylenenler tutar.. çok teşekkür ediyorum.. tekrardan görüşmek üzereee

30.09.2017

Basarili. Tebrikler

29.09.2017

Son zamanlarda duyduğum en güzel şeyler çok güzel yorum ...

28.09.2017

Çoook teşekkür ederimm ağzınıza emeğinize sağlık çok doğru hepsi çok teşekkürler tekrardan :)

26.09.2017

Çok sevindim teşekkürler..

22.09.2017

Gercekten cok ama cok iyi o kadar guzel anlatmiski. Aslinda emin olmak istemistim ve simdi tam emin oldum. Inanilmaz iyi bir uzman.

18.09.2017

Rezalet yani hakkini yemek istemiyorum ama gercekten kart anlamlari hic bir sekil de yok anca ben hissediyorim diyor ama olumsuz kartlar var olumsiz durumlar var diyebilir ben zaten herseye hazırım ayrica cok kisa bir fal durum karti gelecek karti kader karti sudur sudur demiyo bile sadece poh pohluyor yazık oldu parama asla baktirmayin. Emek bile yok cok kisa yazmis . Kendi deste karylarimla demis isimlari bile yazmıyor kartlarin cok kotu bi yorumcu bence ..

15.09.2017

Teşekkürler samimi bir yorumdu.

10.09.2017

Teşekkürler

29.08.2017

asmın abla ınsallah en yakın surede soyledıklerını yasayarak tekrar gelırım sana:(

29.08.2017

Umarım söyledikleri çıkar ve teşekkür için yeniden gelirim

23.08.2017

Teşekkürler :)

22.08.2017

Harika detaylı bir yorum

22.08.2017

Çok çok iyi dediği tarihlerde inşallah herşey çok güzel olucak

21.08.2017

Çok iyi bakıyor en beğendiğim yorumcu sezgilerine güvenin: ))

19.08.2017

teşekkürler

17.08.2017

Çok teşekkürler.

16.08.2017

Çok tatlı ve içten. Falı da gayet açıktı. Görücez bakalım çıkıcak mı söyledikleri...

15.08.2017

ilk defa baktırdım gayet güzel yorumdu. Tarihler geldiğinde tekrar rahatsız edeceğim. Teşekkürler :)

15.08.2017

Çok başarılı her dediğiniz çıktı teşekkür ederim

13.08.2017

Biraz daha ayrıntılı olsa daha iyi olurdu ama yine de beş yıldız. :) Teşekkür ediyorum

13.08.2017

Güzeldi beğendim çok tatlı bi dili var :)

13.08.2017

Teşekkürler

13.08.2017

Gayet başarılı bir yorumcu

11.08.2017

Teşekkür ederim güzel yorumunuz için

09.08.2017

Sadece fal olarak şakın bakmayın o sıcacık bir dost gerçekten aldığım elektrik kendisinden o kadar sıcak ki aska kaybetmem ben artık

08.08.2017

tesekkurler

07.08.2017

Tesekkurler yasayip beraber gorecegiz

07.08.2017

Harika

06.08.2017

Süper

05.08.2017

Çok gerçekçi ve samimi

01.08.2017

çok iyi süper

26.07.2017

Güzel enerji ve yorumlarınıza çok teşekkür ederim.Bir dahaki sefere görüşmek üzere ️

24.07.2017

24.07.2017

Ilk kez batırdım ama sanki beni yıllardır tanıyo gibisin

23.07.2017

Çok memnun oldum. Özellikle samimiyeti Harika tşkederim

22.07.2017

Çok sevdim

22.07.2017

Çok iyi, başarılı çok beğendim .

22.07.2017

Harika bir yorum, içten,samimi çok teşekkür ederim

22.07.2017

Ya o kadar iyi bakıyor ki gördüğü herşey doğru en iyisi o

21.07.2017

Hic begenmedim. Yorumlayamiyorsunuz. İsabet sifir kusura bakmayın

21.07.2017

Teşekkür ederim çok süpersin

19.07.2017

oldukça canlı ve içten yorum.. samimi bir anlatım şekli. verdiği tarihlerin %90'ı birebir aynı. tavsiye ederim. Umarım öngördüğü diğer tarihlerde hayırlısı ile gerçek olur.

18.07.2017

Umarım ön seziniz gerçekleşir

17.07.2017

Çok iyi guzel yorumlamış tesekkur ederim:)

16.07.2017

Herşey gönlünüzce olsun :)

16.07.2017

Biraz karisik geldi gibi ama bakıcaz gelismelere gore ve 22 gun sonra tekrar buraya yazacagim..!

14.07.2017

Tesekkurler ancak!! Kartlarin anlamina dair hic ama hic bir sey yok, tamamen kendi hissiyati ve tavsiyeler. Profesyonellik beklemeyin. Tavsiye etmiyorum.

14.07.2017

Tesekkurler

14.07.2017

Hisleri çok kuvvetli canım asmin.

14.07.2017

bicok seyi bildi, gayet basarili bir yorumcu.tekrar tesekkür ederim

13.07.2017
Sırada 0 kişi var
% 94 Puan | 15USD
01/07/2017 tarihinden beri 120 el falı baktı
Ortalama 36 dakikada yorum yapıyor

Yazılı Fal

Sesli Fal

Canlı Chat

Telefonla Fal
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir   
YORUMLAR

Çok guzel

09.06.2018

Teşekkürler

08.06.2018

Teşekkür ederim çok

07.06.2018

Net bir yorum. Güzel

07.06.2018

Birden fazla kez fal baktırdım hepside çıktı. Çok Teşekkürler

09.04.2018

Yaa kredim heba oldu resmen akıl isi degil bi daha baktırmıcam tek kisi

17.12.2017

Maddi anlamda soruyum o zaman

24.11.2017

teşekkürler

19.11.2017

Sen bir tanesinnnnnn :)))

19.11.2017

Güzel ferahlatıcı yorum İçin çok teşekkür ederim

19.11.2017

Çok güzel

17.11.2017

Iyi

08.11.2017

Cok iyi

08.11.2017

Tesekkur ederim isabetli yorumunuz icin.sevgiler..

23.10.2017

Çok teşekkür ederim

22.10.2017

Cok teşekkür ederim asminciğim :)

05.10.2017

Süper bir yorumcu

03.10.2017

Beni çok etkiledi.

30.08.2017

Çox taşakurre edarimmm.Çox iyi dedizzz.

18.08.2017

Süper

18.08.2017

Doğruları söylediğiniz için teşekkür ederim

10.08.2017

Size öyle bir Çan'ımın içi derki tüm dertlerinizi unutursunuz kendinden Harika mücizeler katar kesinlikle vazgeçilmez

02.08.2017

Eh işte

20.07.2017

Teşekkürler.

18.07.2017

Sevgilisi var diyorum yok kıskandırma amaçlı diyor ben pek beğenmedim

17.07.2017

Çok iyi

17.07.2017

Çok güzel.

17.07.2017

Aldığım en gerçekçi ve güzel yorumdu

17.07.2017

Ilginiz için çok teşekkür ediyorum ama lütfen bu kişi kim

16.07.2017

Çok doğru ve çok güzeldi hep görüşeceğiz

16.07.2017

Bayildimmm

16.07.2017

İyi

16.07.2017

Çok teşekkürler umarım dedikleriniz hemen olur sabırsızlık ile bekliyorum

16.07.2017

Çok sağolun inşallah çıkar dedikleriniz.

16.07.2017

Yüreğine diline sağlık be

15.07.2017

Çok tatlı biri doluşun kızlarr

15.07.2017

Gayet iyiydi ağzınıza sağlık

15.07.2017

Tskler begendim

05.07.2017

Tsk ederim :)

01.07.2017