logo

Kemal Devrim Kahve Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf
Boğa Burcu

Kemal Devrim

Abartısız ve makul fiyat :)

Hakkında

Uzunca bir zamandır kahve falı yorumuyla ilgilendim ve enerjimin, tamamiyle bu alanda yoğunlaştığını fark ettikten sonra bu alana yöneldim. Gerçek anlamda bir fal için sizleri bekliyor olacağım. Sevgi ve saygılarımla...

Kahve Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %98 Kredi 800
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 28 dakikada yorum yapıyor.
14/10/2015 tarihinden beri 12843 fal baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Kemal devrim ve onun herzaman eninde sonunda gerceklesen yorumlari anlatilmaz yasanir asla pembe tablo cizmez asla yalan soylemez bu yuzden de arada hazimsizlardan tarafindan lince ugrar :)))
    19.08.2019
  • Çok teşkrlr
    19.08.2019
  • Sevgili kardesim hisleri kuvvetli iyi bir yorumcu olabilirsiniz ancak bana hic uygun olmayan bircok detay var.buyuzden memnun kamadigimi acikca soylemeliyim ve 80 tl bosa gittigi icinde ayrica pisman oldum.Keske iade hakkim olabilse.Hic kusura bakmayin puanim 1 olucaktir.Bu neden ile.
    19.08.2019
  • Kemalcan sen ne kadar iyi dostsun canim benim. Insallah dedigin gibi olur. Allahda senin isteklerini gonlune gore versin .?
    18.08.2019
  • İnşallah doğru çıkar
    18.08.2019
  • herkesin senin gibi bi dostu olmalı ıyki varsın
    18.08.2019
  • Müthişşş..
    17.08.2019
  • Çok teşkkrlr
    16.08.2019
  • o kadar ve ayrıntılı yorumladı ki çoook beğendim çok teşekkür ederim kemalcim ? Facebook kullanmıyorum ama çoğu şeyi cevapladın zaten ? yine geleceğim mutlaka deneyin !
    16.08.2019
  • Güzel yorumunuz için teşekkür ederim
    16.08.2019
  • Sen ne kadar iyi yorumcu ve dostsun. tesekkur ederim.?
    15.08.2019
  • yine çok iyiydi
    15.08.2019
  • ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    15.08.2019
  • Herzaman detayli uzun acik ve net yorumlar asla yalanlar oembe tablolar puan kaygisi yok ne goruyosa onu soyler ve gerceklesir sevgiler
    14.08.2019
  • Teşekkür ederim
    14.08.2019
  • Çok teşekkür ederim... İç rahatlatan isabetli bir yorumdu. Tamamen geleceğe dair olması da tam istenilen aranılan bir şey... Bu açıdan da oldukça tatmin ediciydi. Umarım dediğiniz gibi olur her şey...
    14.08.2019
  • Müthiş bir yorum sağol dostum
    13.08.2019
  • Kemal bey icin yazabilecegim pek birsey yok kisca mukemmel harika :! Kendisini cok seviyorum nokta atislari hersey mukemmel cok ama cok tesekür ederim herkese de tavsiye ederim deneyin pisman olmicaksiniz
    13.08.2019
  • Cok net ve cok kisa idi ama 28 agustos tarihini yakinen takip ediyor olacagim.. Umarim dedikleriniz bir bir gerceklesir. Facebook kullañmiyorum sorularimi instagramdan sorma sansim var mi? Ayrica onunla mutlu olacagimi soyluyorsunuz amahayatinda biri var bu pek mümkün gorunmuyor sanki?
    13.08.2019
  • Çok başarılı??
    12.08.2019
  • Çokk teşekkür ederim, sorum yok herşeyi cevapladınız zaten. Sağolun var olun.. :)
    12.08.2019
  • Cuk oturdu?
    12.08.2019
  • hep mi samimi hep mi başarılı olur bi insan :) işini saygı ile yapan ender kişilerden biri bence kemal bey ,muhakkat bir yorum almalısınız kendısınden
    11.08.2019
  • Tesekkurler
    11.08.2019
  • çok teşekkürler süper bir yorumdu
    11.08.2019
  • Harika bir yorumdu, çok teşekkürler ?? ?
    11.08.2019
  • Her seyden once sunu soylemek istiyorum kemal devrim danisanlarini diger yorumculardan daha cok dusunen para olarak gormeyen biri ki firsatci gibi puanina ragmen fiyati arttirmadi bize verdigi deger icin tesekkur ediyorum zaten yorumculuguna dicek laf yok sabirli uzun uzun son derece detayli gercekci ve gerceklesen yorumlar alabildigimiz tek kisi sevgiler
    10.08.2019
  • Peki teşekkür ederim 10
    10.08.2019
  • muhteşem bir yorumdu
    10.08.2019
  • Bu saate vakit ayırıp güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.detaylı anlatmamama rağmen pekçok konuda doğru bildiniz.bekleyelim ve görelim.sonrasında yine sizdeyim
    10.08.2019
  • çok çok sağolun varolun Kemal bey muhteşemsiniz. Allahım yolunuzu açık etsin inşallah
    10.08.2019
  • çok teşekkürler içten samimi yorumlarınız için umarım gelecek ile ilgili öngörüleriniz çıkar
    10.08.2019
  • Agziniza saglik hersey detayli aciklanmis 1 2 eksikle
    10.08.2019
  • çok teşekkür ederim Kemal abicim, uzun bir aradan sonra tekrar görüşmek çok büyük bir zevkti ¦:-)
    10.08.2019
  • Her seferinde müthis güzel yorumlariyla 5 yildiz az bile. Fal yorumlamasinin yaninda olaylari cok güzel ve yerinde degerlendiren bir kisi.
    10.08.2019
  • ikinci bir olasılık düşünmenize gerek yok, çok memnun kalacaksiniz.cok tesekkurler tekrar gorusmek uzere :)
    09.08.2019
  • Cok sabirlisin :)tsk
    09.08.2019
  • Çok teşekkür ederim Kemal bey cok güzel hisler .
    09.08.2019
  • Tesekkurler:)
    09.08.2019
  • Sen harikasın
    09.08.2019
  • Yani bu fiyata bu yorum!!! Tebrikler Kemal Devrim,altın üyetim ve senden vazgeçemiyorum Dostum.İyiki varsın.
    09.08.2019
  • Tespitlerin gayet iyi olsada ben yasadıgım o anı asla unutmayacgm
    09.08.2019
  • Çok teşekkür ediyorum. Umarım herşey söylediğiniz gbi olur gelecek için ❤️
    09.08.2019
  • Harika yorumcu müthiş samimi bayıldım.
    08.08.2019
  • Ba-yıl-dım
    08.08.2019
  • Fal cok güzel, ama öyle haldeyiz ki inanamiyorum cikanlara ?
    08.08.2019
  • Mükemmel yorumluyor ve her şeyi siz söylemeden görüp bilebiliyor
    07.08.2019
  • Her zaman tam isabet soru sormaya bile gerek kalmıyor.. teşekkürler
    07.08.2019
  • Cansınnnnn , harikasınnnnn
    07.08.2019
  • Yıllardır bu sitenin üyesiyim bi buçuk yıldır sürekli kemal beye danışıyorum sorularıma karşı herzaman sabırla ve nezaketini elden bırakmadan cvp veriyo ve herzaman dediklerini yaşıyorum ıyki varsın..
    07.08.2019
  • Umut verici, tarihleri/zamanlarıyla açıklanmış güzel bir yorumdu. Hiç bir şey çıkmasa bile umut edinmiş oldum bu da beni mutlu etti. Facebook üzerinden sorularımı da ayrıntılı cevapladı. Teşekkürler.
    07.08.2019
  • Gayet güzeldi
    07.08.2019
  • Gokteki tum yildizlari onune sersek az gelir mucize hisler kemal devrim bi markadir
    06.08.2019
  • ??????????
    06.08.2019
  • yine ince yine samimi yine çok icten güzel gelişmelerle gorusmek üzere çok teşekkür ederim
    06.08.2019
  • Tesekkurler canim:)
    05.08.2019
  • Ağzına sağlık Kemal can bu falın gerçekleşsin sana çok duacı olacağım inş. içimde kopan fırtınaları bir bilsen okurken bile gözlerim doldu.
    05.08.2019
  • Ayni seyleri aylardir tekrarliyorum bence sabirli bir insan ve sirdas.Kafaniza da vuruyor sahsi dusuncelerinde falda da olani soyluyor.Teseekkurler:)
    05.08.2019
  • Teşekkürler. Maalesef facebook kullanmıyorum. Bu yüzden soru soramam. Umarım güzel hisleriniz gerçekleşir. Görüşmek üzere..
    04.08.2019
  • Can dostum canım dostm
    03.08.2019
  • Cok degerli cok ozel hayatima dokundugu icin kendimi cok sansli hissediyorum her dedigini yasadiginizda beni anlicaksiniz
    03.08.2019
  • Tesekkurler
    02.08.2019
  • Ellerinize sağlık ?
    02.08.2019
  • Harikasın kemal abimmm
    01.08.2019
  • Çok keyifli bir yorumdu Umarım hepsi çıkar :)
    31.07.2019
  • Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için
    30.07.2019
  • kemal abiiimmm canım beniimmm çok severim enerjisi harikaa. mutlaka deneyin. :))))
    30.07.2019
  • Cok ayrintili ve net bir faldi,mukemmel denilebilir kesinlikle yine gelecegim?
    30.07.2019
  • Teşekkürler
    28.07.2019
  • cok cana yakındı güzeldi
    28.07.2019
  • ?
    26.07.2019
  • Kemal Abi her zaman danıştığım ve yorumlarına tamamen güvendiğim biri. Kendisini takdir ediyorum
    25.07.2019
  • Tesekkurler
    23.07.2019
  • Mukemmel
    22.07.2019
  • Çok tşk ederim
    21.07.2019
  • Cok detayli ve guzel,tesekkurler
    21.07.2019
  • Tek danistigim yorumcu ıyki varsın:)
    21.07.2019
  • tshkrlar♥️
    20.07.2019
  • ?????
    20.07.2019
  • Tesekkurler
    20.07.2019
  • Tesekkur ediyorum Kemal bey
    18.07.2019
  • Cok Tesekkür ederim herzamanki gibi mükemmeldin
    18.07.2019
  • Ayrıntılı samimi güzel bir yorumdu. Umarım verdiğiniz tarihlerde söylediğiniz olaylar yaşanır. Teşekkür ediyorum.
    16.07.2019
  • İlginç yorumunuz için teşekkür ederim????
    16.07.2019
  • Teşekkürler
    16.07.2019
  • Oha müthişti çok memnun kaldım kesinlikle yeniden gelecegim
    15.07.2019
  • Tşkler güzel insan...
    15.07.2019
  • teşekkürler harikasın her zaman olduğu gibi
    14.07.2019
  • oldukca detayli ve dogru sekilde yorumladi hayatimi... cok ilgiliydi ??
    14.07.2019
  • Cok tesekkur ederim kemal abi cok sag ol :)
    13.07.2019
  • her seferinde başka kimseye değil kemal devrime geliyorum. umarım bu güzel yorumların hemen gerçek olur❤️
    13.07.2019
  • teşekkür ederim yüreğinize ellerinize bedeninize sağlık huzur buldum yorumunuzla İnşaAllah güzellikler sevdiğim adam ve benimle birlikte olur onunla gelecek düşünüyorum istiyorum iyi günler size ve kolay gelsin
    13.07.2019
  • Super
    12.07.2019
  • hep dobra, hep net yorum gelir kendisinden :))
    11.07.2019
  • Müthiş .tekrardan tesekkurler her kes kesınlıkle ve kesınlıkle denemeli
    11.07.2019
  • ayyy mükemmelsiinnn
    11.07.2019
  • Teşekkür ederim dostum..Bu 4.falımız ,hislerine güveniyorum..
    10.07.2019
  • Harika bir fal harika bir insan
    09.07.2019
  • Güzeldi söylediği şeyleri yaşamayı çok istiyorum teşekkürler:)
    09.07.2019
  • Yüreğine sağlık güzel insan..
    08.07.2019

Giriş Yap

ya da
Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
Şifreni mi unuttun?
Giriş

Kayıt Ol

Fal baktırmanızı kolaylaştırmak için kayıt olun ve dükkan indirimlerinden haberdar olun!
Kayıt Ol

Kayıt Ol

Üyelerimize tanıdığımız ayrıcalıklardan faydalanmak istiyorsan aşağıdaki formu doldurarak sitemize kayıt olabilirsin.
ya da
Zaten üye misiniz? Giriş yapın

Şifre Sıfırla

Eğer daha önce şifre oluşturmadıysan veya şifreni unuttuysan, aşağıdaki formu doldurup e-mail adresine şifre sıfırlama talebi gönderebilirsin.

Üye Kategorileri Hakkında Bilgi

Üyelerimiz harcadıkça kazanıyor. Yer seviye yeni fırsatlar sunuyor.