logo

Pınar Gökçe Kahve Falı, Tarot Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf
Yay Burcu

Pınar Gökçe

Hakkında

13 yıllık bir yorumculuk geçmişine sahip olduğunu vurgulayan yorumcu, bu yeteneğinin arkadaşları tarafından keşfedildiğini ifade ediyor. Sezgilerine son derece güvenen yorumcu, fincana bir kez baktığını ve geri kalan her şeyi tamamen hislerinin ona söyledikleri ile yorumladığını ifade ediyor. Samimi ve realist yorumları ile binnazabla.com da takipçilerini bekliyor...

Kahve Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %92 Kredi 350
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 44 dakikada yorum yapıyor.
19/10/2011 tarihinden beri 9480 fal baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • inşallah bende sabırsızlıkla size güzel haberler vermek istiyorum çok sağolun sevgiler
    01.12.2019
  • Açıkçası pek de iyi değildi.
    28.11.2019
  • inşallah çok teşekkür ederim iyi geceler
    28.11.2019
  • Cansınızzzz
    26.11.2019
  • Eh işte
    26.11.2019
  • Gerçekten çok teşekkür ederim
    24.11.2019
  • ask hayatimda bir gelisme olacakmi ufukta evlilik varmi
    24.11.2019
  • Çok teşekkür ederim, çok az bilgiden bu kadar detaya inebilmeniz harika. Tespitleriniz de tam uyuyor olan bitene.
    23.11.2019
  • Çok teşekkür ederim 🙏
    22.11.2019
  • Süper bir yorum
    20.11.2019
  • İdare eder tşkler
    11.11.2019
  • Çok teşekkürler gerçekten sesiniz huzur veriyo ve her şeyi tam anlamıyla görüyosunuz umarım dediğiniz gibi olur. Eğer fal baktırcaksanız vakit kaybetmeden gerçekleri duymak için pınar ablaya fal ataın
    11.11.2019
  • Çok teşekkür ederim gerçekten söyledikleriniz çok güzel anlatımınız çok hoş umarım dediğiniz gibi olur umarım tez zamanda gerçekleşir :) Ağzınıza sağlık çok memnun kaldım
    10.11.2019
  • Cok tesekkür ederim cpk smutlu oldum bu yoruma gercekten mükemmel bir yorumcusunuz.
    10.11.2019
  • Ben beğendim zaten kendisinin yorumlarını bilirim gayet güzel tavsiye ediyorum mutlaka deneyin
    10.11.2019
  • Çok teşekkür ederim, cansınız umarım öyle olur.
    09.11.2019
  • Pınar hanım öncelikle güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Tek kelime ile bayıldım :)
    09.11.2019
  • Normalde buradaki hiç birine çok beğendiğim için ikinci kere gelmiyodum ama bi önceki falda dediklerinizde o kadar haklıydınızki şaşırdım ve tekarar geldim tekrar aynı mutlulukla ayrılıyorum çok teşekkür ederim
    09.11.2019
  • Gerçekten çok samimi bi fal gerçekten bu aralar suratı asık çok güzel açıklamışsınız her şeyi umarım her şey dediğiniz gibi olur çoook teşekkür ederimm.
    07.11.2019
  • Tesekkur ederim anlamlandiramadiginiz durumu ben gayet iyi biliyorum cok tesekkur ederim agziniza saglik kesinlikle haber verecegim 🌞
    07.11.2019
  • Ama sen bana çok ama çok iyi geliyorsun ağzına yüreğine sağlık pınar'ım❤
    07.11.2019
  • harika
    06.11.2019
  • Yani soru soruyoruz hic cevap bulamadim malesef parama yazik
    04.11.2019
  • çok teşekkür ederim:))güzel bir fal olmuş..başarılar dilerim.
    01.11.2019
  • Merhabalar ses kaydında problrm var birçok yorumunuzu dinleyedim... sesiniz çok hızlı ve cızırtılı kayıt olmuş 😞 umarım yorumumuokursunuz 😞
    31.10.2019
  • Harika 👍
    27.10.2019
  • Pınar Hanım sesli mesajını aldım söyledikleriniz doğru ve mutlu edici şeylerdi içimi kemiren soruları cevapladınız teeşkkür ediyorum size.
    27.10.2019
  • 6 ay sonraki olay köklü bir değişiklik mi peki nasıl bir olay bu
    27.10.2019
  • çok teşekkür ederim güzel bir ses ve enerjiniz için:) gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim..söylediklerinizin gerçek olması dileğimle:)
    27.10.2019
  • tesekkur ederim
    27.10.2019
  • faldaki adam hakkında daha fazla bilgi
    25.10.2019
  • sizden Tarot rica edebilir miyim bir fal sonrasında bakacağınızı söylemiştiniz ama unuttum
    25.10.2019
  • mükemmel
    25.10.2019
  • basit yorum
    25.10.2019
  • Yorumunuz için teşekkür ederim bu bayan nasıl biri tarif edermisiniz rica etsem
    24.10.2019
  • Gayet iyiydi annesinin ve benim istemediğim bir girişimi var ama umarım zarar görmez çok teşekkür ederim güzeldi
    23.10.2019
  • çok güzel ve içten bir yorumdu. Sonuçları bekleyip görücez teşekkür ederim
    22.10.2019
  • Harika bir faldı. Tam içinde bulunduğum durumu anlattı hem de hiçbir şey sormadığım halde. Umarım gelecekle ilgili söyledikleri de çıkar. İyi ki falım havuza düşmüş ve Pınar Hanım’la tanışmışım. Teşekkürler.♥️🙏🏻
    21.10.2019
  • Abla sen müthişsin ama ne olur buna yaz mailimi bırakaym ben ona iş için yol gözüküyor mu demiştim size ne olur hissini söyle ulaş bana elenagilbert1973@gmail.com
    20.10.2019
  • Sizi çok seviyorum ve her zaman güzel yorumlarınızdan dolayı tercihimsiniz yüreğinize sağlık teşekkür ederim💕💕
    19.10.2019
  • tesekkur ederimmm
    15.10.2019
  • Tesekur ederim çok güzel bi fal yorumuydu
    15.10.2019
  • Tesekkurler :-)
    04.10.2019
  • Güzeldi
    03.10.2019
  • Alakasız?
    02.10.2019
  • Ürpertici şekilde doğru anlattıkları
    01.10.2019
  • Teşekkür ederim yüreğinize sağlık
    01.10.2019
  • valla çok açıklayıcı olmadı sorduğum sorular 1 kafamdaki soru işaretleri gidecek mi dedim birde boşanaçağım mı acaba dedim çünkü boşanma gerçeklesekmi dedim net cevap alamadım kesinlikle barışmayı düşünmüyorum çünkü siz bosanmak istemediğimi sandınız
    01.10.2019
  • Agzınıza saglık cok teşekkür ederimm yeniden görüsmek dilegiyle
    01.10.2019
  • Pınar hanım ben çok net bir şekilde eşimle yüzleşmek istediğimi açıkladığım halde siz bana sürekli “yüzleşmen daha iyi olur,bilmemezlikten gel”diyorsunuz.Ayrıca ben ayrılmak istemediğim de yanlış beklememin tek neden ise elimde delil olmadığı için yani ısğatlayamadığım için. Üzldm hem de çok üzldüm bu yaşadığım duruma.Üzgünüm ama çok tutarsızdı hiç bir nokta tutmadı.İnsanlar burda bilgi edinmekiçin fal baktırıyor tafsiye nasihat almak için değil.
    01.10.2019
  • Saçakrım sarı ve uzun yukardanda toplamıyorum😁 ama ben yazamamısım bu ayrıntıyı yanlıs anlamıssınız dogal olarak bi önceki falınız cıktı bunun içinde teşekkür ederim görüsmek üzere
    01.10.2019
  • Annem adına baktırmıştım belli konularda nokta atışı oldu.
    30.09.2019
  • Çok teşekkür ederim ilginiz ve falınız için
    30.09.2019
  • Cok guzeldi tesekkurler
    29.09.2019
  • Yine harikaydı yüreğine sağlık❤️❤️
    29.09.2019
  • Teşekkür ederim güzeldi
    29.09.2019
  • En içten en samimi en doğru fal diyebilirim ağzınıza yüreğinize sağlık gerçekten çok beğendim
    28.09.2019
  • Çok beğendim teşekkürler
    28.09.2019
  • Pınar hanım wow, eminim ileride bu sitenin en iyilerinden biri olacaksınız. Yorumunuz içinde teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur.
    27.09.2019
  • sorduğum soruların cevabını aldım. çok güzel bir faldı. ağzınıza sağlık
    26.09.2019
  • Cok iyi icimi okudunuz,cok tesekkür ederim süpersiniz rahatlattiniz beni
    26.09.2019
  • umarım dediği her şey olur çok tatlı dilli çok samimi bir fal yorumuydu teşekkürler 💖
    25.09.2019
  • Benim bilgi vermediğim şeyleri falda görüp söylemiş olman çok hoşuma gitti açıkcası. Umarım herşey dediğin gibi ilerler. Yorumuna, ağzına sağlık.
    25.09.2019
  • Teşekkür ederim umarım biz tartışma olmadan diğer bölüme geçebiliriz 🤗
    24.09.2019
  • cok tsk ederim
    24.09.2019
  • çok teşekkür ederiim istediğim gibiydi
    20.09.2019
  • Teşekür ederim...❤❤❤
    18.09.2019
  • harika çok isabetli
    15.09.2019
  • ağzınıza sağlık
    13.09.2019
  • Güzellldiii
    13.09.2019
  • Cok teşekkür ederim basarılı bir yorumcu dediklerini ertesi gün yasadım
    12.09.2019
  • Su serpti resmen
    09.09.2019
  • Peki söyle söyleyim size bu kişiyle biz 3 4 gün önce ayrıldık daha doğrusu ben ayrılmak istedim çünkü ilgisiz ve alakasizdi arkadasken daha fazla zaman geçirip sohbet ediyorduk ilişkimiz başladı ilgi alaka yok oldu.. Peki geri dönüş nezaman olur
    08.09.2019
  • yaaaa kalbine yüreğine saglıkk...cok teşekkür ederim..sen hep burda hep yanımda kal...ses tonununsa güven var..senı çok seviyorum?????
    05.09.2019
  • inşallah çıkar ablacım
    05.09.2019
  • başarılı
    04.09.2019
  • güzel ablacım
    04.09.2019
  • hoşçakal ablacim babası yok abisi o
    03.09.2019
  • başarılı
    03.09.2019
  • Parasi olucakmi?
    02.09.2019
  • çok doğru ve güzel çok teşekkür ederim. ❤️
    02.09.2019
  • Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.
    31.08.2019
  • insallah dediginiz olur o zaman eksik kalan bir yildizi vermek icin gelecegim söz?
    31.08.2019
  • ?⭐️?
    31.08.2019
  • Evet yüzüğüm hazır doğru bu ama evlilik teklifi 6 ay sonra değil, 2 gün önce evlenme teklifi aldım zaten siz alacağımı söylemişsiniz hem de 6 ay sonra :D evet uyumumuz güzel ama sadece sorduğum sorulara odaklanılmış. Hiçbir detay ya da sorduğum sorular dışında bi şey yok tahminlerde bulunulmuş falı beğenmedim . Söylediğinize kendiniz de inanmıyorsunuz, hic tatmin olmadım.Ama haksızlık yapmak puan düşürmek istemiyorum.. O sebeple umarım tarzınızı değiştirir farklı şekilde yorumlamalar yaparsınız. Motivasyonunuz düşmesin diye 5 yıldızı veriyorum ama 1 yıldızlık bi fal bu
    31.08.2019
  • başarılı
    29.08.2019
  • Cok teşekkür ederiimm❤️heşeyi bildiniz diyebilirim?
    29.08.2019
  • teşekkürler iyi akşamlar
    28.08.2019
  • pınar Gökçe Hnm Allah razı olsun Ağzına sağlık inşallah söylediklerinin gerçekleşir Hoşçakal
    27.08.2019
  • güzel bakıyorsunuz fakat süreyi biraz daha uzatırsanız daha güzel olurdu..
    26.08.2019
  • tesekkurler
    26.08.2019
  • Başarılı
    26.08.2019
  • 2 hafta sonra istanbula egitime gidiyorum:)
    25.08.2019
  • Çok teşekkür umarım tüm iyi görüşleriniz gerçek olur.
    24.08.2019
  • Teşekkür ederim ?
    24.08.2019
  • Sorduğum sorular kesinlikle falda görülebikecek şeyler tabiki de kesinlikle değil ben sadece genel olarak soru sorma kısmına yazmam gerektiğini düşündüğüm için sordum annem ile kesinlikle aramda bir problem yok tek varlığım onu yanlış düşünmüşsünüz belkide benim soru tarzım yanlıştı ama sadece sorular üstüne yoğunlaşılan bir fal oldu fincanımda görebildiğiniz pek fazla birşey yoktu
    24.08.2019
  • çok teşekkür ederimm.. ağzına yüreğine sağlık.. sana ve binnaz ekibine sonsuz başarılar. biz bir aileyiz sizi sevıyorumm?
    23.08.2019
  • harika
    23.08.2019
  • güzeldi tek temennim inşallah çıkar
    22.08.2019
  • Detay vermeme rağmen her şeyi söyledi bundan sonra sendeyim
    21.08.2019

Tarot Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %93 Kredi 350
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 99 dakikada yorum yapıyor.
19/10/2011 tarihinden beri 3847 tarot baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Ağzınıza sağlık söylediğiniz gibi olur umarım eğer gerçekleşirse mutlaka geleceğim 🌸 🙏
    24.11.2019
  • Benim iç dünyamı,yaşadığım olayları anlattı ve umarım söylemediğiniz herşey gerçekleşir..
    20.11.2019
  • teshekkur edirm guzel yorumlariniz icin.
    18.11.2019
  • teşekkür ederim umarım herşey dediğiniz gibi olur güzeldi ..
    16.11.2019
  • tewekkurler
    05.11.2019
  • Cok tesekkur ediyorum😌. Ben gine mucadelemi devam ettirmeyi dusunuyorum. Hayirlisi artik. Yorumunuz icin tesekkur ederim!
    04.11.2019
  • Teşekkürler inşallah güzel dileklerin güzel enerjin için çok sağol
    31.10.2019
  • Ablacım benim şuan ilişkim yok ama gecen sene sevdiğim biri vadı o üniversiteye gitti ben ayrılmak istedim yapamadık böyle bir karar aldık şimdi ise eskisi gibi hislerim kalmadı ona ama beni takip ediyor sürekli sosyal medyalardan sizce bu cocuk benim kaderim mi yoksa önüme bakıp başka fırsatları mı aramalıyım bu sene bende üniversiteye gidicem ve o bunu bekliyo ama ben çok kararsızım
    27.10.2019
  • benim hakkımda neler görüyorsun
    26.10.2019
  • içim ferahladı teşekkür ederim
    20.10.2019
  • Harika superr
    19.10.2019
  • İki sene sonra tekrar açılım yaptırdım yine çok güzeldi teşekkürler❤️❤️❤️
    15.10.2019
  • Memnun oldum:) tesekkürler, gorusmek üzere 🤗😅
    11.10.2019
  • Tesekkurler
    02.10.2019
  • Yorumlarınız çok tutarlıydı,ağzınıza sağlık,bayıldım
    01.10.2019
  • teşekkürler
    25.09.2019
  • evet xok dogru bildiniz bana ciddi adım atmadıgı icin ben terk ettim.insallah soylediginiz gibi cesaretli olur ve net karar verir..gorusmek uzere
    04.09.2019
  • Insallah gerçekleşir
    01.09.2019
  • tşk ler
    30.08.2019
  • Ablacım benimmm sesini özlemişim çok teşşekür ederim herşey için
    29.08.2019
  • Dobra insanlara bayilirim? asla ve asla kisiyi teselli etme amacli degilde dogru olan neyse onu anlattiniz cok tesekkurler
    27.08.2019
  • Teşekkür ederim tam anlattığınız gibi tekrar gelicem mutlaka herşeyi aynı tarif ettiniz bana hoşçakalın ☺️ (oya )
    26.08.2019
  • Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
    14.08.2019
  • ferahlatıcı
    10.08.2019
  • Tşk ederim umarim hersey bahsettiginiz gibi olur bu arada seste bir bozukluk vardi tam olarak dinleyemedim.
    08.08.2019
  • Birazcik kisa ve teknik bir ses sorunu var, cok fazla duyamadim bazi yerleri kesildi. Onun disinda iyiydi. Tesekkur ederim.
    04.08.2019
  • Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    30.07.2019
  • Teşekkür ederim
    20.07.2019
  • Teşekkür ediyorum beni anlatmışsınız.
    13.07.2019
  • Sürperdi pinarcim.tskler
    28.06.2018
  • Guzel bir yorumdu, tesekkur ederim.
    30.04.2018
  • herzamanki gibi com memnun kaldim tesekürler ablacim
    30.04.2018
  • Tşk ederim)))
    28.04.2018
  • falın ilk iki dakikası benim sorduğum sorunun okuması ve tekrarı olmuş.6 dakika boyunca öğüt dinledim.evirip çevirip aynı laflar.sorumun cevabını almayı bırakın hiç bir şekilde beğenmedim.yazık oldu parama
    15.03.2018
  • Çok teşekkürler....
    14.03.2018
  • Tşk ederim azınıza yüreğiniz e saglik
    18.02.2018
  • Mantık ve analiz; muazzam. Sevgilerimle.
    10.02.2018
  • Teşekkürler
    03.02.2018
  • Cokda etkileyıcı değil zaten ilk iki dk sordugum soruyu okuyo emegı ıcın uc yıldız mucuk
    31.01.2018
  • Bence bildi
    26.01.2018
  • Teşekkürler...
    17.01.2018
  • Hislerimi önüme serdiğiniz için çok teşekkürler :)
    10.01.2018
  • Zaten 4-5 dakikalık ses kaydı gönderiyorsunuz 2 dakikasında yazdığım uzun soru bölümünü bana okuyorsunuz insaf ya. Bir zahmet ses kaydına başlamadan önce okuyuverin soru bölümünü. Ses kalitesi ayrıyetten çok kötüydü cızır cızır ne diyorsunuz anlaşılmıyor. Kartlara dair tek cümle yok bu da cabası... Kredi israfı.
    03.01.2018
  • Çok güzel
    06.12.2017
  • Hiç beğenmedim
    12.11.2017
  • Sagol Pinar’cim:)
    12.11.2017
  • Teşekkür ediyorum ağzınıza sağlık
    11.11.2017
  • Begendim
    11.11.2017
  • Teşekürler ağzınıza sağlık
    11.11.2017
  • Süper
    11.11.2017
  • Çok teşekkür ederim pınar hanım. Çok güzel şeyler söylediniz. Umarım dediklerinizin doğruluk payı vardır. Sesinize, yüreğinize sağlık.
    10.11.2017
  • Cok guzel yorumcu. Tatli dili ile enerjini toparliyor ve hayata positief bakmana sagliyor. Ben herzaman Pinari ariyorum uzgun oldugumda cunku cok gercekci ve fazla anlatmazsam bile zaten olayi cozmus oluyor. Onun icin yorumlari benim icin cok gercek.
    07.11.2017
  • Başarılı
    04.11.2017
  • Begendm
    29.10.2017
  • guzel yorum
    27.10.2017
  • tşk ederim
    27.10.2017
  • çok teşekkür ederim
    19.10.2017
  • Tesekkurler
    14.10.2017
  • Harika
    14.10.2017
  • Hep çokkkkkkk iyi
    29.09.2017
  • Kucuk bir dokunus cok tesekkur ederiim
    28.09.2017
  • Isabetli ve yerinde yorumlar
    17.09.2017
  • İyi
    11.09.2017
  • Tek kelimeyle harika...
    10.09.2017
  • Guzell anlatim birkac kez pinar hanima baktirdim halada baktirmaktayim memnun kaldim tavsiye ederim
    03.09.2017
  • Slm
    24.08.2017
  • Çok yavaş yazıyor 10 dakikanın 5 dakikasında bile zor yazdı ya param boşa gitti. Bir daha asla baktırmam. İlk defa 1 yıldız veriyorum sıfır memnuniyet.
    23.08.2017
  • Teşekkürler
    14.08.2017
  • Her sorum cevaplandi iyiydi
    13.08.2017
  • Teşekkür ederimm
    13.08.2017
  • Çok iyi bir falci
    13.08.2017
  • Canli konusmak ve yorumlara aydinlatmak icin geri soru sorabilmem cok iyi geldii. Tavsiye ederim :))
    07.08.2017
  • Teşekkürler
    02.08.2017
  • Harıka
    25.07.2017
  • Hayatımda hiç kimse olmamasına rağmen kendileri bana sevdiğim adamdan bahsetmiş bende ilişkim yok buna göre değerlendirin diye yazdığımda karşına çıkacak adam dedim iyi dinle lütfen gibi bir uslübla cevap yazması hiç hoş değil. Bence sakın güvenmeyin
    21.07.2017
  • Harika müthiş süper fevkulade
    18.07.2017
  • Teşekkürler
    17.07.2017
  • Güzel yorumlar için teşekkürler.
    16.07.2017
  • Çok samimi ve hoş bir şekilde yorumlamış çok tesekkür ederim
    15.07.2017
  • Tesekkür ederim
    14.07.2017
  • Tesekkür ederim
    13.07.2017
  • Iki defa baktirdim ve cok net cevaplar veriyor. Tavsiye ederim!
    10.07.2017
  • Guzel yorumdu. Çok sağolun
    09.07.2017
  • Sallamış
    08.07.2017
  • Begendim ben dediği çıkarsa yorum yazacağım tekrar
    02.07.2017
  • Hisleri dogru yorumlari iyi tavsiye ederim
    29.06.2017
  • İyi yorum
    27.06.2017
  • Yorumunuz için teşekkür ederim. İnş herşey dediğiniz gibi olur
    21.06.2017
  • Harika bir ses tonuyla mükemmel yorumladığınız için çok teşekkür ederim. Çok aydınlatıcı durumu özetleyen bir yorumdu çok beğendim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Mutlaka tekrar geleceğim.. ♡☆☆☆☆☆♡
    20.06.2017
  • Tesekkur ederim
    19.06.2017
  • Beğendim tavsiye ederim
    17.06.2017
  • Birebir yaşananları anlattı.. bakalım bekliyorum gelecek öngörüleride olursa tüm arkadaslarım mudavimi olacağız..
    15.06.2017
  • Yani Büşra degilmi abla bu kisi
    14.06.2017
  • Cok guzel elinize dilinize saglik
    08.06.2017
  • Mükemmelsiniz
    07.06.2017
  • Çok tesekkur ederim
    07.06.2017
  • Tsk.ederim agziniza saglik!!!
    27.05.2017
  • mükemmel. teşekkür ederim.
    23.05.2017
  • Söylediği her şey aynen çıktı Pınar hanımın .. teşekkür EDİYORUM
    21.05.2017
  • Beni hiç yanıltmaz Pınar enerjisini seviyorum.
    14.05.2017

Katina Aşk Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %93 Kredi 350
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 63 dakikada yorum yapıyor.
19/10/2011 tarihinden beri 1579 katina baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Teşekkür ederim. Yureginize ağzınıza sağlık olsun. Görüşmek üzere.
    30.11.2019
  • İnşallah güzel şeyler olur teşekkürler💞
    29.11.2019
  • teşekür ederim iyi günler dilerim 😊❤
    29.11.2019
  • Yine harikaydınız. Geri geleceğim.❤️✌🏻
    24.11.2019
  • Siz konuşun ben dinleyeyim inanırmısınız içimi ısıttınız benimle olan tarafıyla. Ama onun üzülmesinide hiç istemem. Umarım dediğiniz gibi olur. Ben onu çok sevdim ve halada çok seviyorum. Yüreğinize sağlık çok memnun oldum. İnşallah dediğiniz gibi olur.
    04.11.2019
  • 😞
    23.10.2019
  • Harika bi yorumduduymaknisyediklerjm degil gercekleri soyledin. Tesekkurederim hayirlisi
    18.10.2019
  • Baktırdığım en kötü faldı...
    17.10.2019
  • Teşekkürler
    15.10.2019
  • İnanın o kadar çok olur diyen oldu ki ama bu zamana kadar da hiç olmadı üzgünüm inanmıyorum olucağına ama emeğinize sağlık..
    15.10.2019
  • Son görüsmemiz hic iyi degildi daha dogrusu aile icinde bitirdik. Doldurursa geldigine inaniyorum annesi ve baskalari tarafindan. Oldu 2.5 ay ama bi türlü aklimdan cikmiyor bu insan. Inan bana büyük bir umut oldu söylediklerin, herseyin hayirlisini diliyorum agzina yüregine saglik tekrardan cok tsk ederim 🙏❤️
    14.10.2019
  • yok mahsus benim onu evli oldugunu kabul etdigim icin hep canimi acitacak seylere giriyor
    10.10.2019
  • umarim dediginiz gibidir😞
    03.10.2019
  • Süperdi tşkler
    01.10.2019
  • tesefkur pinar hanim
    01.10.2019
  • tesefkur pinar hanim umarimki dedigin gibi olur
    27.09.2019
  • yorumunuz için teşekkürler guzel bi yorumdu
    26.09.2019
  • Çok teşekkürler
    25.09.2019
  • Muhteşem bi fal yorumu ağzınıza yüreğinize sağlık çok teşekkür ederim umarım en kısa zamanda iyi haberler verebilirim size 🙏🙏
    24.09.2019
  • öncellikle kendisine tekrar teşekkür ediyorum kısa ve net bir yorum oldu ama içinde en ufak bilmediğim ve abarttigi bir görüşü yoktu..Yorumlamasi süperdi..Sadece keşke biraz daha detaylı olsaydı ..
    19.09.2019
  • Sağol ablaçım çok güzel yorumlamışsın inşallah hayırlısı olsun ???
    07.09.2019
  • Gercekten dogru yorumdu nokta atişi olmus ?
    05.09.2019
  • harika!
    05.09.2019
  • gayet guzeldi tskler
    02.09.2019
  • Cok tesekkür ederim sesiniz rahatlattı ve olabilitesi yüksek şeylerdi bir tek boşanma olayından çok emin olamadım ama o dediginiz de cıkarsa bundan sonra hep sizdeyim, tekrar gelecegim, iyi haberler getiririm umuyorum tekrar teşekkürler ?????
    25.08.2019
  • teşekkür ederim çok güzel yorumlamaydı
    24.08.2019
  • Teşekkürü ederim
    18.08.2019
  • Dedıklerınızn benımle alakası yok begenmedım
    17.08.2019
  • Mükemmel
    14.08.2019
  • Gecenin siyahliginda , yüreğimi aydinlattiniz?? inşallah size güzel haberle dönerim ?? naif yorumunuz için yürekten teşekkür ediyorum ?
    13.08.2019
  • Eşini seviyo ama neden benimle birlikte
    12.08.2019
  • Tesekkur ederim
    11.08.2019
  • Genel anlamda iyiydi Pınar hanım ilgili itinalı davranmasıda bir faldan çok beklentini karşıladı diyebilirim sevgiler❣️?
    10.08.2019
  • biraz ses kaydında sorun var di ve falı tam dinleyemedigim için bi puan kırıyorum ve sesli kayıt için 5 dakikalık yorum yapmışsınız açıkçası az buldum...emeğiniz için tesekkur ederim
    08.08.2019
  • Teşekkürler :)
    06.08.2019
  • Olumsuz gorduklerini de soylemesi cok guzel. Tavsiyeleri cok basarili. Tesekkurler.
    01.08.2019
  • Çok kısa baktı
    24.07.2019
  • Cok.bekledim ve hicncvp bulamadim dogru duzgun .uzgunum.pinar hn chat faliniz hic verimli olmadi
    04.07.2019
  • Tesefkur pinar hanim hayirlisi neyse o olsun
    29.06.2019
  • Tesefkur ederim
    20.06.2019
  • Tesefkur pinar hanin
    31.05.2019
  • Tesefkurler
    22.05.2019
  • Guzel
    23.11.2018
  • Harika bir fal
    05.11.2018
  • Güzel yorrum
    05.11.2018
  • Güzel Yorumdu teşekkürler
    18.10.2018
  • Cok yavas yaziyor ve az sey soyluyor ama cok kotu degil ancak 500 krediniz harcayaniz daha iyi falcilar var.baktiracaksaniz da canli baktirmayin bayga yavas yaziyor
    14.10.2018
  • Tüm puanlar sana feda olsunnn)))
    29.06.2018
  • Teşekkür ederim ama 10 dakika için yorum kısaydı. Zamanı iyi degerlendirdigimizi düşünmüyorum.
    27.06.2018
  • Tşk ederim))))
    25.06.2018
  • Kuzummmm
    25.06.2018
  • Vuuuuu 5 yidiz
    05.06.2018
  • Harika bir yorum..... tsk ederim))
    05.06.2018
  • Maalesef bağlantı problemi nedeniyle yarım yamalak anladığım için orta puan.
    03.05.2018
  • Detaylı yorum tesefkler
    10.04.2018
  • Çok doğru ve net bir yorumdu...Teşekkürlerr...
    07.04.2018
  • Tşkler
    04.04.2018
  • Hic bosuna baskasina baktitmayinnnn cunku pinar hanim harbi ne goruyorsa onu soyluyor.. bos bosuna insani umutlandirmiyor.. iyiyse iyi kotuyse kotu.. puan almak icin var olmayan seyleri var etmiyor.. cok tesekkur ediyorum
    23.03.2018
  • Agzina saglik... harika bir faldı. Ve oldu bile :))
    15.03.2018
  • Tesekkurler
    12.03.2018
  • Birleşme yakın zamanda mi
    10.03.2018
  • Harikaydı teşekkürler
    06.03.2018
  • İnşallah iyi olur hersey
    06.03.2018
  • Özensiz
    03.02.2018
  • Sorulacak soru bırakmamışsınız gerçekten,özenli ve nokta atışlı yorumunuz için teşekkürler.:)
    18.01.2018
  • Iyiydi
    17.01.2018
  • Teşekkürler
    17.01.2018
  • Güzel bir yorumdu detay vermedim ama içinde bulunduğum durumu gayet güzel bir şekilde anlatmış. Sadece çok nefes sesini duydum bu belki teknik bir sorundur bilemiyorum. Ses tonu rahatlatıcı tavsiye ederim.
    14.01.2018
  • Bence Herkes denemeli derim çok iyi tahminleri var teşekkürler ablacığım
    13.01.2018
  • ....
    12.01.2018
  • Dürüst yorumlama
    10.01.2018
  • Cok iyi
    06.01.2018
  • Ancak Bu Kadar Olur Ablam sanki Olayları Benimle Yaşamış gibi Anlattı Verdiğim Puanlar Helal olsun
    04.01.2018
  • Süper
    03.01.2018
  • Guzel fakat kisa bir faldi 5 dk suren. bu fiyatlara 10 dkdan uzun dolu dolu yorumlar aldigimdan biraz vasat kaldi maalesef.
    02.01.2018
  • Kısa ve özensiz
    01.01.2018
  • puanlama icin bietme yaomaniz ne kadar dgru.. iyi bir sekdle baktiniz saolun ama nett deildii olan seyleri ..
    01.01.2018
  • İyi bir yorumcu tavsiye ediyorum, dört yıldız vermemin sebebi çok iyi yorumcular var adil olmasını istedim
    23.12.2017
  • Çok çok çok güzel bir fal
    04.12.2017
  • İnşallah dediğiniz gibi olur
    01.12.2017
  • Mükemmel denemelisiniz
    25.11.2017
  • çok detay vermediğim halde ,olayları hissiyatıma göre yorumladı. hani böyle hissettiğimin tam tersini söylemedi. zaman gösterecek ama laf kalabalığı yok. teşekkür ederim. eğer söylenenler çıkarsa tekrar geleceğim.karakter analizi doğru
    21.11.2017
  • 13.11.2017
  • Baya ıyı bır faldı
    04.11.2017
  • Pınar hn a çok teşekkürler!!!Kesinlikle 55555555Soruya mantıklı yorumlar ve bilmediği halde güzel bağlantılar kurdu ..Ben bayıldım..Enerjisi çok iyi hisleri kuvvetli...önce kararsız kalmıştım seçme konusunda her açtığımda Pınar hn gelince dedimki o baksın o zaman Çok memnun kaldım.... o yüzden ...5
    03.11.2017
  • Tsk ederim
    31.10.2017
  • Süper yirumdu@
    28.10.2017
  • Mükemmel yorum teşekkür ederim
    23.10.2017
  • Teşekkür ederim :)
    22.10.2017
  • iyi sallamışsın
    22.10.2017
  • Tesekkurler
    16.10.2017
  • Cok guzel agznza saaglik
    16.10.2017
  • Müthiş yorum teşekkür ederim
    13.10.2017
  • Arı duru bir yorumcu.idealist..oldukca isabetli..teşekkurler..
    30.09.2017
  • Yani söyledikleri çıkip çıkmadığını bekleyip göreceğim. ..
    25.09.2017
  • Muhteşem.
    19.09.2017
  • Tesefkurler teşeli iz icin
    11.09.2017
  • :)
    11.09.2017
  • Çok çok tşk
    11.09.2017
  • Arada whatsapptan yazışıyoruz Nasilsin falan diye ozaman ben hiçbirşey yazmayayım mi onun adımını mi beklemeliyim
    09.09.2017

Giriş Yap

ya da
Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
Şifreni mi unuttun?
Giriş

Kayıt Ol

Fal baktırmanızı kolaylaştırmak için kayıt olun ve dükkan indirimlerinden haberdar olun!
Kayıt Ol

Kayıt Ol

Üyelerimize tanıdığımız ayrıcalıklardan faydalanmak istiyorsan aşağıdaki formu doldurarak sitemize kayıt olabilirsin.
ya da
Zaten üye misiniz? Giriş yapın

Şifre Sıfırla

Eğer daha önce şifre oluşturmadıysan veya şifreni unuttuysan, aşağıdaki formu doldurup e-mail adresine şifre sıfırlama talebi gönderebilirsin.

Üye Kategorileri Hakkında Bilgi

Üyelerimiz harcadıkça kazanıyor. Yer seviye yeni fırsatlar sunuyor.