logo

Çağrı Bilgin Kahve Falı, Tarot Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf

Çağrı Bilgin

Sevgili danışanlarım sorunuzu açık ve net bir dille sorun lütfen..

Hakkında

Severek yapılan tüm işlerin başarılı olacağına inan yorumcu 10 yıldır sevgi ve heyecan ile takipçileri ile buluşuyor.Takipçilerinin yaşamlarında sır kalmış ne varsa açığa çıkartmak ve yollarına ışık tutmak için binnazabla.com`da sizleri bekliyor

Kahve Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %98 Kredi 1500
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 72 dakikada yorum yapıyor.
04/05/2013 tarihinden beri 1037 fal baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Siz de Allah’a emanet olun
    12.10.2019
  • Cok tesekkur ederim❤️
    10.10.2019
  • Çağrı abi benim için çok özel ve değerli bir insan... bana dediği herşeyi tek tek yaşıyorum. cağrı abiye düşük puan verenleri anlamak mümkün değil çünkü cagri abinin her falı nokta atışlarıyla dolu.. ben bu sitedeki tüm yorumcuları denemiş birisi olarak aralarında birtek çağrı abinin dediklerini yaşıyorum . hepinize denemenii tavsiye ediyorum.oesinlikle baktırın derim
    08.10.2019
  • Yine aydınlatıcı ve yol gösterici bir yorumdu,siz beni rahatlatıyorsunuz,Allah da sizin gönlünüze göre versin...
    08.10.2019
  • Tşk ederim
    01.10.2019
  • Çok güzel yorumdu
    12.09.2019
  • yazım tarzı biraz karışık olsa da nokta atışları oldukca fazla olan bir faldı. verdigi tarihi bekleyip göreceğiz teşekkür ederim :)
    09.09.2019
  • Yani ben evet acı çekiyorum ama onunla görüşmek için hiç bir çaba sarf etmiyorum peşinden koşmuyorum ve asla egosu olan biri değildi neyse bu falda böyle olsun 150 tl gitti ama helal olsun demek öyle gördü çağrı bey
    08.09.2019
  • Ağzına sağlık
    08.09.2019
  • Güzel bir yorum
    06.09.2019
  • Dediklerini hep yaşadığım bir yorumcu
    03.09.2019
  • gidecek olan gidiyor evet...
    03.09.2019
  • Teşekkür ederim
    01.09.2019
  • Arkadaşın birisi Yetersiz diye yorumlamış diģeri helal etmemiş ödediģi krediyi.Yazık bense dört gözle bekliyorum Caģrı Beyi güzel insanı.Üstüne basa basa söylüyorum herzaman yorumlarını gercek yorumlarını son derece emek vererek yapar.Uzun zamandır yorum alırım kendisinden ve söylediģi cok şeyi yaşamışımdır.Bazen enerji tutmayabilir.Bazen isdediģimizi duymayabiliriz.Bu durumda Yorumcuyu eleşdirmemize gerek yok.En azından bekliyip şans verebiliriz.Cünkü zamanı geldiģinde yaşıyorsunuz Cagrı Beyin dediklerini.Benim tercihim pembe tablo yerine acıtsada gercekleri öģrenmek.Tabiki herkez fikrini söylemekde özgür ama karşı tarafı incitmeden.Gözü kapalı herzaman heycanla sevgiyle danışabileceģim gercek dürüst kaliteli yorumcum sana binlerce teşekürler.Hep var ol güzel insan.⭐⭐⭐⭐⭐
    01.09.2019
  • Mükemmel öngörüler çok teşekkürler
    01.09.2019
  • Sımdı soyle sana guvenıyorum bılıyorsun ama bukdr kısı sıradakı beklerken yarım saat ıcerısınde gelen falda umarım benı es gecmedıgını dusunerekten demıs olduum gb dedıklerının olacagı varsa olur. Eger eylül ayında dedıın olursa tekrar gelecegım. Eger gelmıosm olmamıs demektır:) en basında dedım ve sen hep durust konustn saolsn
    01.09.2019
  • Canım Caģrım canım Kardeşim seni tanıdıģım günden bu güne beni bir defa olsun yorumlarınla hayal kırıklıģına uģratmadıģın yanıltmadıģın icin sana sonsuz minnetarım.Her defasında karşıma cıkdıģın icin sana Dua ediyor Rabbime şükür ediyorum.Güzel Kalbim güzel yüreģin güzel enerjin bana şifa oluyor.Iyiki varsın canım Kardeşim.Duaların Dileklerin icin cok teşekürler.Allahım senden razı olsun.Emeģine güzel yüregine saglık.Dilerim Rabbimden tüm Duaların Dileklerin gercek olur.Sen güzel Kalbli Adam güzel Insan tüm güzeliklere laiksin.Canım Caģrım yeniden inşallah güzel haberlerle görüşürüz.Yeniden görüşmek üzere Hoşcakal canım Kardeşim.❤❤❤❤❤⭐⭐⭐⭐⭐
    01.09.2019
  • Çağrı Bey pozitif enerjisiyle gerçekten çok iyi geliyor!
    29.08.2019
  • Yine harika bir yorumdu, abim gibi oldunuz her konuda destekçimsiniz...
    20.08.2019
  • O kadar çok sorum var ki sığdıramıyorum buraya, soru cevap bölümü geri gelsin lütfen...
    20.08.2019
  • Olmadı, bunca krediyede değmedi. üzgünüm..
    05.08.2019
  • öncelikle tutarsizlik vardı taşınma ev değişimi flan filan imkansız yani evlenmeden mümkün değil bole biseye kalmışmam ben bi arkadaşımla bi ise girişmek flanda bana çok uzak alakasiz seyler diğer benden hoslanan flan filanda birileri yok pek umdugum gibi değil hayel kırıklığı oldu acikcasi çok benimle alakasız uydurma seyler var malesef bunlar diğer dediginiz seyleride götürüyor umarım olur yeniden gelirim ama abartıldığı kadar yok bence
    05.08.2019
  • Yine her zamanki gibi gerçekçi ve güzel bir yorum :)
    01.08.2019
  • Tsk
    01.08.2019
  • Muhtesemdiniz..Emeğinize ve yüreğinize sağlık..Sevgilerimle.❤❣❤❣❤
    31.07.2019
  • İyi ki varsınız teşekkürler
    23.07.2019
  • Yaaa bu kadar olur aklımdaki kişinin mesleğine kadar söyledi.Bahsetmediğim bir konuydu.Gerçekten bu sitenin kralı Çağrı bey
    23.07.2019
  • Hep mukemmel... kesinlikle yorum alın
    18.07.2019
  • Ağziniza yürenize sağlık inşallah herşey güzel olur ......
    17.07.2019
  • Başarılı
    17.07.2019
  • Çok güzel..
    16.07.2019
  • Çağrı bey bu sitenin en gerçekçi yorumcusu.her dediği çıkar , iyi ki tanımışım
    16.07.2019
  • Çağrı abicim muhteşemdir.kesinlikle ondan yorum almanizi tavsiye ediyorum. Her dediği çıkıyor.iyiki war..
    11.07.2019
  • Siz de olmasanız hayat benim için çok daha zor olurdu iyi ki sizi tanıdım iyi ki varsınız, Allah’a emanet olun
    11.07.2019
  • Teşekkür ederim ne kadar ayrıntı yazsanız da soru cevap kısmı olmayınca yetmiyor artık kredilerim de tükendi bir süre olamayacağım kendinize çok iyi bakın dediğiniz çalışmaları yapacağım umarım iyi gelir
    11.07.2019
  • Çok teşekkürler, neredeyse müdaviminiz oldum!
    10.07.2019
  • bazen şüpheye düşsem ve inanmak istemesem de doğruları söylediğinizi biliyorum, gerçeklerle yüzleşmek gerek
    28.06.2019
  • Teşekkür ederim güzel yorumunuz için her seferinde ayrıntıyla cevaplıyorsunuz sorularımı emeğinize sağlık, çok soru soruyorum biliyorum ama her birine vereceğiniz cevap benim için çok önemli tüm sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim...
    28.06.2019
  • O ruh hali içinde Çağrı Bey'e hak ettiği takdiri gösterememişim. Gerçekten çok doğru tespitleri var
    27.06.2019
  • Cagri beyin dediklerini hep yasıyorum.iyiki war
    26.06.2019
  • her zamanki gibi güzel bir yorumdu artık dediklerinizin çıkmaya başlamısını diliyorum soru cevap kısmı yeniden açılsa keşke
    25.06.2019
  • Cagrı beye 1 puan verip cirkin yorumlar yapan kişiye bir sorum olacak, pardon da sizin faldan beklentiniz nedir? Cagri bey benim agzimi açık nirakan tek yorumcudur.Yani cagri beyin bile yorumunu begenmediyseniz eğer sanirim sizin faldan beklentiniz cok buyuk sanirim. Umarim beklentilerinizi karsilasayacak nir falcı bulursunuz diycem ama boşuna aramayin cunku cagri beyden daha iyisini bulamazsiniz
    03.06.2019
  • Dusuk puan veren kisi neyin kafasini yasiyor? Olumsuz şeyler duyunca yorumculari karalayarak sinirinizi cikarmaya calışmayın, cagri abi pembe tabloci doger yorumculara benzemez.nettir.dürüsttür.her dedigi tek tek gerçekleşir.kesinlikle gerceklesir.cagri abicim sen kötü yorum yapan kişiyi hiç aldırma.kötü söz sahibinindir :))
    03.06.2019
  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    02.06.2019
  • Teşekkürler Çağrı Bey :)
    01.06.2019
  • Çok güzel
    01.06.2019
  • arkadaş sen nasıl 1500 puansin sana yorum yapanlar neye bakaraktan bu kadar şişirdi benim 150 tl me mal oldunuz haram olsun benimle uzaktan yakından en ufak uyuşan bisey yok tamamen sallamasyon hiç bir bisey dahi tutmuyo ya yazıklar olsun haram zıkkım olsun arkadaşlar kesinlikle gelmeyin yorumlara kanmayin benimle uyuşan en ufak daha hiç bisey yok senaryo tamamen sallamasyon gelmeyinnn yazık paranıza
    01.06.2019
  • Sizinde bayramınızı şimdiden kutluyorum çok güzel bir faldı kesinlikle bir daha gelicem Amerikaya gidiş ne zaman gözüküyor ve bu kişinin isminden harf çıkmış mı iyi akşamlar
    31.05.2019
  • Aldıģı ücreti sonuna kadar hak eden,her aldıģım yorumunda keşke bitmese dedirtiren benim Efsane eşi benzeri olmayan muhteşem Yorumcum sana nasıl teşekür etsem azdır.Emeģine güzel yüreģine saģlık .Duaların icin bana herzaman destek olduģun icin Rabbim senden razı olsun canım Çaģrım canım Kardeşim.Rabbim seni korusun.Şimdiden Bayramını kutluyorum.Nice huzurlu mutlu Bayramlar dilerim.Inşallah en yakın zamanda yine senden yorum almak nasip olur.Hep var ol güzel kalbli kocaman yürekli güzel Insan.♥️♥️♥️♥️♥️
    31.05.2019
  • Her dediğini yaşıyorum.iyiki var...
    31.05.2019
  • Çağrı abinin her dediğini yaşıyorum ve ondan başkasına fal baktırmıyorum.mutlaka kendisinden yorum almalısınız. Olağanüstü hisleri var.
    31.05.2019
  • Keşke her şey dediğiniz gibi olsa... Teşekkür ederim iyi bayramlar...
    31.05.2019
  • Yaa çağrı bu kadar detayı bilmen beni şok etti:))işle ilgili dediklerini bugün yaşadım hayırlısıyla olacak inşallah:))) sevgiliyle ilgili de yaşarım inşallah çok çok teşekkür ederim
    13.05.2019
  • Hep harika.mutlaka danışın
    02.05.2019
  • Şahane
    02.05.2019
  • Anlaşılmak çok güzel... ama sorularımı sığdıracak yer bulamıyorum keşke daha fazla alan olsaydı
    02.05.2019
  • Çok beğendim teşekkürler
    01.05.2019
  • Birtanecik danışmanımdır kendisi.. mutlaka yorum alın derim
    30.04.2019
  • Yorumunuz için teşekkür ederim.
    30.04.2019
  • Çağrı Bey'e her gelişimde muhteşem yorum alıyorum.Beni anlayan sayılı yorumcuların en başında geliyor.Emegine ve yüreğine sağlık.Teşekür ediyorum.Sevgilerimle...♥️♥️♥️♥️♥️
    30.04.2019
  • Muazzam bir Yorumcu.. En gerçekçi ve Dürüst.. Her zaman tek geçerim
    30.04.2019
  • Her dedigini yaşıyorum, kesinlikle danışmalısınız
    30.04.2019
  • Çok seviyorum çağrı beyi, hep gerçekleri yansıtılıyor, yol gösteriyor, büyük kazanım kendisi
    29.04.2019
  • Mutlaka deneyin...cok guzelll
    29.04.2019
  • Muhtesem her zamanki gibi
    29.04.2019
  • Mükemmel hisler teşekkürler
    27.04.2019
  • sağolun...
    02.04.2019
  • Cağrı abi dedikleri gercekleşen tek yorumcudur. Ne zaman zihnim karışsa kendisinin yorumunu alıyorum. Tüm sorulara detaylı ve net cevaplar veriyor ve dedikleri çıkıyor.iyiki war....
    31.03.2019
  • Muhakkak danışmanız gereken bir yorumcu olduğunu söyleyebilirim.cünkü olumlu olumsuz tüm durumları net bir şekilde aktarıyor ve puan kaygısı olmayan biri.yani sırf yüksek puan almak icin size pembe masallar anlatmaz. Gerçekleri duymak istiyorsaniz mutlaka yorum almanız gerekiyor..Muhteşemmm
    31.03.2019
  • Mutlaka yorum alın! Aklınızda soru işareti kalmaz.
    31.03.2019
  • İçinizden geçenleri, düşünüp sadece kendinizle paylaştığınız şeyleri duyabilirsiniz. Çok özel birisi, sevgiler ?
    30.03.2019
  • Çok başarılı
    02.03.2019
  • Hep harika..iyiki war
    01.03.2019
  • Cok guzel bir yorumdu, tereddüt etmeden yorum alinmasi gerekiyor
    01.03.2019
  • Çağrı Bey'e her gelişimde bana moral veriyor ve mükemmel bir yorum aliyorum.iyiki onu tanıdım.iyiki var.Burda onu ne kadar övsem kelimeler yetersiz kalır.Emegine ve yüreğine sağlık..Sevgilerimle...?❣❣❣❣❣
    01.03.2019
  • Mükemmell
    28.02.2019
  • Harikkaaaa
    28.02.2019
  • Muhtesemmmmdi.dusuk puan verenlerin zoruna gitti herhalde gercekleri duymak
    28.02.2019
  • Çağrı bey çok teşekkür ederim.Umarım bir düzen kurarım artık..
    28.02.2019
  • Muhtemem ötesi hatta bir mucize fal bakımı , başka lafa hiiiiç gerek yok.mutlaka falınızı okutun
    26.02.2019
  • Dusuk puan verenler neye göre o puani veriyor anlamiyorum gercekten. Sanırım gerçekleri duymak zorunuza gitti. Gerçekleri duymak zorunuza gidiyorsa eğer bu adamı boşu boşuna meşgul etmeyin.masal dinlemek isteyenler başka yorumculara gitsin.bu sitede masal anlatan yeterince yorumcu war zaten. Onlara gidin. Sırf olumsuz konuştu diye Çağrı beyi kötülemeyin.Kendisi bu sitenin 1 numarasidir. Aldigi parayi son kuruşuna kadar hakediyor.150 liralık yorumcuların hiçbiri Çağrı beyin eline su bile dokemez.bu sitede kahve bile yapamayan fakat yorumcuyum diyen cok insan war, buyrun onlara gidin ama boşu boşuna Çağrı bey gibi dürüst kaliteli yorumcularin emeğine saygısızlık etmeyin.Ayıptır!
    24.02.2019
  • Şahane
    24.02.2019
  • Tşk ler Çağrı bey, umarım dediğiniz gibi çıkar, sevgilerimle..
    24.02.2019
  • Mümkünse iade istiyorum. Bugüne ait bildiği hiç birşey yok. Gelecekle ilgili söyledikleri ise çok genel. Beğenmedim.
    23.02.2019
  • Çağrı beyden ilk yorum alışım ki sitedeki bütün yorumculardan yorum almışımdır.favorilerim arasına girdi kendisi.sorularıma cevap oldu emin olamadığım konuları aydınlattı.çok çok teşekkür ediyorum kendisine muhteşem hislere sahip biri.iyi ki tanıdım.
    22.02.2019
  • Bir bir yaşadıklarımı söylemiş, şaşkınlık ile okudum.. Harika ötesi, tavsiyelerine uyucağım
    21.02.2019
  • Herşeyi sorarak detayı ile öğrenmek istediğim bir yorumcu. teşekkür ediyorum. yureginize, emeğinize sağlık. Güzellikler olsun diyorum
    21.02.2019
  • Çağrı abiye dusuk puan veren kişiyi biraz vicdanlı olmaya davet ediyorum.sırf olumsuz konuştu diye dusuk puan vermeniz adil değil. Adaletli dawranın. Cagrı abi her soruyu tek tek açıklıyor uzun bir sekilde. Ve her yorumunu yaşıyorum. Bu sitede cagrı abiden daha iyisi yok!! Olumsuz duymaya cesaretiniz yoksa boşuna meşgul etmeyin kendisini !!!
    04.02.2019
  • Çağrı abiye kötü yorum yapan kişi eminim olumsuz bir yorum aldığí için öyle bir yorum yapmıştır.gerçekleri duyunca yorumcuları kötülemeyin!! sıitedeki tüm yorumcuları deneyen birisi olarak Çağrı abinin bu sitenin 1 numaralı yorumcusu olduğunu söyleyebilirim, mutlaka ama mutlaka kendisine danışın, her dediği çıkıyor.
    04.02.2019
  • Altın üyeyim ve şunu söylemek istiyorum bu sitenin yorumcuları bir yana Çağrı Bey bir yana. Sitede sayısız yorum almış biri olarak, diğer yorumculardan hiç duymadıklarımı Çağrı Bey den duydum ve dedimki niye bu kadar geç karşılaştık. Bu nasıl bir duru görüdür! şaşkınlık içerisindeyim.Tabiki yine gelicem. Teşekkür ederim Çağrı Bey.
    02.02.2019
  • pek uymadı,sorularımada cevap alamadım yani
    01.02.2019
  • Herzaman başarılı yorumlarıyla yüreģime dokunan güzel Insan canım Caģrı Beycim size ne kadar teşekür etsem azdır.Rabbim sizden razı olsun.Herzaman Dertlerime derman oluyorsunuz.
    31.01.2019
  • İyi ki varsınız bir abi yol göstericisiniz sizi çok seviyorum umarım sizin de her şey gönlünüzce olur
    31.01.2019
  • Emek verilmiş güzel bir bakım
    31.01.2019
  • Tespitleri her zaman yerinde, hisleri samimi ve çoğu insandan farklı birisi Çağrı Bey... gelecek maalesef ki tek bir kişinin söylediklerine göre şekillenecek bir şey değil. Bu yüzden her daim öngörüler kesin gerçekleşir algısı da yanlıştır. Bu sitede gerçekten şişirilmiş puanlarla sohbet arkadaşlığı etmekten öte bir vasfı olmayan insanların yüksek puanları varken Çağrı Bey'e düşük puan vermek hiç adil değil...
    31.01.2019
  • Cok tesekkur ediyorum samimi ve ozenle bakilmis.
    31.01.2019
  • Çok güzel teşekkürler
    31.01.2019
  • Çağrı bey hisleri çok küvetli o kadar nokta atışı yaptı ki şaşırdım şimdiye kadar hiç duymadığım gerçek olan şeylerden bahsetti öngörülerini bekliyor olacağım
    31.01.2019
  • Çağrı abi çok ozel ve degerli biri benim için. İyiki onu tanımışım, iyiki var..zihnim ne zaman karışsa hemen koşarak cağrı abiye geliyorum ve tüm sorularimi tek tek cewapliyor sagolsun. Cok tesekkur ederim abicim
    30.01.2019
  • Çağrı abinin olaganustü hisleri var.Her dediği gerçekleşiyor.Gerçekleri duymak için tek adres !! Müthiş
    30.01.2019

Tarot Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %97 Kredi 1500
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 69 dakikada yorum yapıyor.
04/05/2013 tarihinden beri 1341 tarot baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • Çağrı bey , bu olayları sizin desteğiniz olmasa atlatamam. Beni rahatlatıyorsunuz yorumlarınızı okuduğumda daha mantıklı düşünmeye başlıyorum Çağrı bey haklı ,bu olaylarda görmediğim şey bu olabilir diyor sakinleşiyorum.Bir insanın hayatını bir 3.göz bu kadar mı görür hisseder?? Her zaman ki gibi iyi ki varsınız diyorum:))
    15.10.2019
  • Her şeyin bir zamanı var, dediklerinizin olacağı günü iple çekiyorum. Desteğiniz için çok teşekkür ederim
    14.10.2019
  • Gerçekten sizinle konuşmak çok iyi geliyor, dert ortağım oldunuz,iyi ki tanıdım sizi
    14.10.2019
  • çok teşekkür ederim
    14.10.2019
  • Inanamadim
    14.10.2019
  • Aşağıda çağrı abi hakkında yazan seviyesizce bir yorum okudum ve yorumu okuyunca resmen cinlerim tepeme geldi.Cok sinirlendim. Cagri abi bu igrenc eleştirileri kesinlikle haketmiyor. Bence dusük puan verenler olumsuz şeyler duymaya tahammül edemedikleri için düşük puan veriyorlar. Olumsuz şeyler duydunuz diye yorumcuyu kötülemek icin bahane aramanız çok yanlış. Ben cagri abiye yıllardır fal baktıran biriyim, her bir dediğini tek tek yaşadım, normalde kolay kolay kimsenin falı tutmaz bana. Ama cagri abi ne derse yaşıyorum.bir tek cagrı abinin dedikleri tek tek çıkıyor. Bu kadar deger werdigim bir yorumcu hakkında böyle yanlış eleştiriler yapılması beni çok üzdü, lütfen insanların emeğinin hakkına girmeyin. Kendisi son derece dürüst bir insan ve gördüğü iyi kötü herşeyi anlatıyor.bu sitenin en dürüst yorumcusudur. Fal baktirmak isteyen herkese cagri abiyi öneriyorum, kendisi bu işin piridir. Bir kez gelen müdavimi olur :) herkese tavsiye ediyorum. Fal baktırmadan geçmeyin derim:)
    14.10.2019
  • Tamamen uydurma bir faldı.Büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.Fiyat yüksek yorumlar iyi olunca zannettim ki iyi biliyor.Sorduğum kişi yeni biri değildi zaten tanıdığım öncesinde ilişki yaşadığım biriydi bana bu insanla önce arkadaşlık yaşayacaksın falan demiş bu insan yakın zamanda evlilikten dönmüş demiş.Her kelimesi mi atmasyon anlamadım.Haketmiyorsunuz bu ücreti bırakın bu ücreti 20 lira bile size çok!!!
    12.10.2019
  • Teşekkür ederim, sayenizde kendimi de keşfediyorum
    09.10.2019
  • Teşekkür ederim Çağrı abi
    08.10.2019
  • Düşük puan veren kişi cagrı abinin kısa yorum yaptığını yazmış.ben asla bu kişinin söylediklerine katılmıyorum.ve cagrü abiye yapılan bu yorumu okuduğumda da gerçekten cok sinirlendim cünkü kendisi asla bu yorumu haketmiyor.lütfen böyle haksız eleştiriler yaparak insanların hakkına girmeyin, kendisine yıllardır fal baktırırım ve her dediğini yaşadım, her falını özenle ve ayrıntılı bir şekilde yorumlar ve dediklerini her yaşayışımda şok oluyorum.kendisi gerçekten bu işte bir numaradır. Cagrı abi gibi özel bir yorumcuya böyle gereksiz eleştiriler yapılmasına cidden çok üzüldüm, ben cagri abiyi gönül rahatligiyla herkese tavsiye ediyorum.kendisinden en az 150 tane yorum aldım, abartmadan söylüyorum en az 150 yorum aldim, yillardir kendisine fal baktiriyorum ve her dedigini yaşadim.iyiki var.
    02.10.2019
  • Canım Caģrım canım Kardeşim benim dürüst güzel Kalbli Yorumcum Emeģine güzel Yüreģine saglık.Duaların Destegin icin Rabbim senden razı olsun.Senden aldıgım yorum sayısını bilmiyorum.Tek bildiģim şey beni bir gün olsun yanıltmaman ve hep dürüstce gercek hisslerle benim yol haritam olman.Seni tanıdıģım güne şükürler olsun güzel insan.Iyiki varsın ve hep var ol canım Caģrım.Kendine cok iyi bak.Allaha emanet ol.Seni gocaman yüregini güzel Kalbini gercek olmanı dürüstlügünü cok Seviyorum.Binlerce teşekürler güzel insan.Yeniden görüşmek üzere hoşcakal.❤⭐⭐⭐⭐⭐
    02.10.2019
  • sağolun
    02.10.2019
  • Çok Teşekkür ederim, gönlünüze sağlık.
    01.10.2019
  • Çok tşk ederim , oldukça iyiydi
    01.10.2019
  • Nedense kısa ve biraz kafa karıştırıcı geldi ... yine de tesekkür ederim
    01.10.2019
  • Çok üzüldüm Çağrı bey, bu olaylar olurken baktım ki ayın 24 ünde online olmuşsunuz ben farkına varıp sizi yakalayamadım. İçinden Çağrı bey beni hissetti geldi dedim size o kadar güveniyorum. Herşey yoluna girer mi bilmiyorum giderek sarpa sarıyor bende bu kırgınlığa eskisi gibi olabilir miyim emin değilim. Hep diyorum iyi ki varsınız iyi ki vardınız desteğiniz için teşekkür ederim.
    28.09.2019
  • hep mükemmel ve şahane yorumlarıyla yoluma ışıi tutuyorsun, iyiki varsin
    25.09.2019
  • Teşekkür ederim
    13.09.2019
  • Abicim iyiki varsın.senin sayende kendimi çok daha iyi hissediyorum, Allah senden razı olsun, herbir kelimen benim için çok kiymetli, iyiki varsin.
    12.09.2019
  • Cok mükemmel inanilmaz herseyi bildi.. herkezi yönlendiriyorum gentiana düsük puan vermis ama fali yanlis anlamis aciklamasini yaptik verdigi puandAn utandi.. hersey icin tsk
    11.09.2019
  • Kafam o kadar karışıkken ne yapacağımı bilemezken bana destek oluyorsunuz, yoluma ışık tutuyorsunuz, size ne kadar teşekkür etsem az...iyi ki varsınız
    11.09.2019
  • Her bir cümleniz yorumunuz çok iyi geliyor gerçekten
    11.09.2019
  • Her bir yorumdaki emeğiniz ve özeniniz için teşekkür ederim
    11.09.2019
  • Her şeyin bir zamanı var tabii ki ama artık beklemekten yoruldum
    11.09.2019
  • Farklı konularda yorum alıyorum sizden ve gerçekten her biri ayrı etkiliyor beni
    11.09.2019
  • her zaman şahane yorumlarınla yolumu aydinlattigin için sana minnettarım abicim iyiki warsin
    10.09.2019
  • çağrı abiyle konuşmak beni rahatlatıyor, kendimi çok daha iyi hissediyorum. ne zaman konuşma ihtiyacı duysam kendisine danışıyorum ve her zaman beni doğru yönlendiriyor. iyiki kendisini tanımışım
    10.09.2019
  • Inanilmaz hala soktayim... tekrar gelecegim
    10.09.2019
  • Çok teşekkürler
    10.09.2019
  • Emeģine güzel yüreģine saģlık güzel insan benim Deģerlim varlıģına şükür etiģim Dostum.
    09.09.2019
  • Biraz olsun içim rahatladı :) çok yeşekkğt ederim kırmayıp özele de baktığınız için. dikkat edicem söylediğiniz para olayına. Ve evet yarım bir türlü bitirmemi kabul etmeyen yalan söylediğini hissettiğim biri var inşallah daha bariz yalanlarını yakalarım desiğiniz gibi de kurtulurım. Diğer bahsettiğiniz gelişmelerde olursa bundan sonra müdaviminiz olucam. Yolunuz açık olsun sağolun çağrı bey. Funda
    09.09.2019
  • Sizinle konuşmak bana çok iyi geliyor, desteğiniz için sağolun, siz de Allah’a emanet olun
    09.09.2019
  • Ruya gibi bir fal oldu.Hem olanları yasananları cok guzel doğru sekılde yansıttınız hemde geleceğe dair benı umutlandırdınız.helal olsun gercekten ınsanların kalbındekılerı ne kadar dogru hıs edıp anlatıyorsunuz sızi cok sevdım beni umutlandırdıgınız ıcın degıl , gerceklerı anlattıgınız gordugunuz ıcın .her kesın sızı kesf etmesını ısterdım ben gec kalmısım hatta basarlar dılerım hep yanımızda olun
    08.09.2019
  • Ah benim canım Kardeşim canım Caģrım Rabbim güzel Kulu güzel insan senin güzel enerjine doyamıyorum.Bana herzaman gercek hisslerinle güzel yüreģinle Destek olduģun icin bana yol gösterdigin icin Rabbim senden razı olsun.Herzaman yüreģimde kalbimde Dualarımdasın canım Kardeşim.Dilerim Rabbimden tüm hayırlı kapılar acılsın sana.Güzel Kalbinin ekmeģini ye herzaman.Emegine güzel yüreģine saģlık.Hakım sana helal olsun canım Caģrım.Teşekürler.❤⭐⭐⭐⭐⭐
    08.09.2019
  • Canım Kardeşim yüreģi güzel insan binlerce teşekürler.Emeģine güzel yüreģine saģlık
    07.09.2019
  • cagri abi benim icin çok özel ve degerli bir insan.her zaman kendisine danisıyorum ve her dedigini yaşıyorum, her zaman dürüst ve net yorumlar yaparak beni doğruya yönlendiriyor.kendisini tanıdığım için çok mutluyum.yıllardır kendisinden yorum alıyorum ve sağ olduğum sürece yorum almaya dewak edeceğim. iyiki var, kesinlikle sizlere de tavsiye ediyorum, aldığı parayı son kuruşuna kadar hakediyor, iyiki var..
    07.09.2019
  • teşekkürler ama ilişkiyi düzeltmek için ben çok çalıştım ama erkek arkadaşı olduğunu söyledi eğlim kolumu da bağladı 4 aydan fazla dır ilişkisi var olduğunu düşünüyorum ama hala insanlar dönücek diyor mutlu deil diyorlar umarım haklı çıkarsınız
    06.09.2019
  • çok teşekkürler
    06.09.2019
  • çağrı abiye düşük puan verenleri kınıyorum.olumsuzu duymak zorunuza gidiyor diye sırf sinirinizi çıkarmak için neden düşük puanlar werip haksız yere eleştiriyorsunuz? cagrı abiye bu yaptığınız kesinlikle adil değil, kendisi işin severek ve dürüstçe yapıyor.olumlu-olumsuz her gördüğünü tek tek anlatıyor.ama sırf duyduklarınız zorunuza gidiyor diye kendisini karalamanız kesinlikle çok yanlış, sizi adaletli ve vicdanlı olmaya davet ediyorum.emeğe saygı gösterin. çağrı abinin her dediğini tek tek yaşadım.kendisi bu sitenin 1 numarasidir..iyi ki var..
    04.09.2019
  • Sağolun...
    29.08.2019
  • Sanki olaya dışarıdan bakan üçüncü bir göz gibisiniz göremediklerimi görüyorum sayenizde
    29.08.2019
  • Çok teşekkür ederim, Allah’a emanet olun
    29.08.2019
  • Her bir soruma itinayla cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Bu yorumum binnaz.com için lütfen soru cevap bölümünü geri getirin
    27.08.2019
  • Tekrar teşekkür ederim, iyi ki varsınız. Sadece bazen yazım hatası oluyor bazı yerleri anlamakta zorluk çekiyorum. Ama yine mükemmel bir yorumdu...
    27.08.2019
  • Yetersiz
    26.08.2019
  • Çağrı bey sizi bu sitede bulmamım bir tevafuk enerjisi olduğuna inanıyorum.Beni en derin etkileyen yorumcu diyemiyorum çünkü beni en derin etkileyen dostsunuz artık.Yorumuzdaki dost enerjiyi o kadar çok hissediyorum ki.Bende sizin için herşeyin en güzelini en hayırlısını diliyorum.
    22.08.2019
  • kusursuz
    22.08.2019
  • Seni çok sewiyorum abicim.Allah senden razı olsun. iyiki varsın
    19.08.2019
  • Meyve veren ağaç taşlanır. Çağrı abi olumsuz hissettiğini de dürüstlükle anlattığı için bazı kişiler kendisine düşük puan vermiş, sanırım o kişiler hayatın tozpembe oldugunu sanıyorlar. niye sirf sinirinizi çıkarmak için düsük puan veriyorsunuzki? Sizi biraz vicdanlı olmaya davet ediyorum. Lütfen işini bu kadar özenerek ve önem wererek yapan bir insana bu saçma sapan eleştirileri yapmayin. Çağrı abi bu sitenin yıldızıdır.
    15.08.2019
  • Ben şuan iyiyim abicim.cok tesekkur ederim destegin için. Allah razı olsun senden.iyiki warsın
    03.08.2019
  • Çok uzun bir süredir çağrı beye danışıyorum, bu kadar detaylı nokta atışlı fal bilen olamaz. Yahu adamın çocuğunun yurt dışında okuma istediğini de nasıl bildin:))) şoktayım her zaman ki gibi yani. Herşey tutuyor a dan z ye:)))
    02.08.2019
  • Kendisi benim en büyük destekçim... iyiki var...
    31.07.2019
  • Çağrı bey o kadar değişik bir insansınız ki , sizi tanıdığım rastladığım için çok mutluyum. Bilinçaltımıza kadar bizi okudunuz , enerjimizi birbirimize o kadar iyi geçirdik ki bana hep olağanüstü yorumlar yapıyorsunuz çok teşekkür ederim.
    29.07.2019
  • Bu sitenin 1 numarası Çağri beydir..iyiki onu tanımışımm ♡♡
    23.07.2019
  • Iyiki warsin abicim.Allah senden razi olsun
    17.07.2019
  • Cagrı bey Iyiki war...her dedigi benim icin cok kiymetli.Allah ondan razi olsun.her zaman bana destek olup güc verdigi icin kendisine minnettarım <3
    13.07.2019
  • Cagrı abi benim icin cok degerli biri ve hisleri gercekten muhteşem... kendisinden surekli yorum alıyorum ve her dediğini de yaşıyorum.. mutlaka kendisine uğramalısınız.. yorumları mükemmel ötesi..
    11.07.2019
  • Bu ay sizinle görüşemeyeseydim inanın çok üzülürdüm Çağrı bey, bana o kadar muazzam yorumlar yapıyorsunuz ki .Manevi olarak da çok destek oluyorsunuz iyi ki varsınız, iyi ki sizi tanımışım. Sevgiler...
    30.06.2019
  • Teşekkürler Çağrı bey.Dediğiniz gibi bir abla bildiğim bir yakınım sayesinde biri ile tanıştım ama olmadı aynen dediğiniz gibi.Özgür mutlu görünüyor fotolarda bilemiyorum gayet isteyerek gibi içinde bulunduğu durum.Her şey güzel olur umarım.yorumunuza sağlık.Çok sağolun her zamanki kaliteniz için.
    28.06.2019
  • Çağrı beyin söylemediğim halde nokta atışları var. Şaşırdım. Umarım gelecek öngürüleri de aynı şekilde olur?⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    24.06.2019
  • Hep harika, hep mukemmel... cagri abiye dusuk puan verenleri biraz wicdanli olmaya dawet ediyorum. Kendisi cok emek wererek ve durustlukle yorumluyor, haksızlık etmeyin kendisine !!
    23.06.2019
  • Çağrı Bey güvenebildiğim tek yorumcu.. Her dediğini yaşadım ve yaşıyorum
    22.06.2019
  • Emek icin
    01.06.2019
  • Iyi bayramlar çağrı bey çok teşekkür ederim
    31.05.2019
  • Harikaaa
    31.05.2019
  • Her seferinde beni aydınlatıyorsunuz çok teşekkür ederim hayatıma tuttuğunuz ışık için. Sadece soru cevap kısmının kapanmasına çok üzüldüm. Artık eskisi gibi gelemeyeceğim sizden yorum almaya :(
    30.05.2019
  • Yorumun icin cok tesekkurler.Sana yonetimden mesaj attim abicim, mesajimi aldın mi? Ne zaman online olacaksin ?online olacagin tarih veya saati profiline yazarmisin rica etsem?
    27.05.2019
  • Çağrı bey inanılmazsınız ? Bizi bu kadar nasıl tanıyabiliyorsunuz ? Online olmanızı dörtgözle bekliyorum!!
    27.05.2019
  • Teşekkür ederim Çağrı Bey
    26.05.2019
  • teşekkür ederim yine ayrıntılı bir yorumdu
    15.05.2019
  • Bu sitenin 1 numarali yorumcusudur kendisi. Mutlaka yorum alin.
    14.05.2019
  • Teşekkürler
    30.04.2019
  • Rabbim derin hissiyat vermiş.
    30.04.2019
  • Çok başarılı bir yorumcu
    30.04.2019
  • Ne kadar hayal dünyasında yaşıyormuşum ben gözlerimi açtınız
    30.04.2019
  • Bu sever çok tutarlı gelmedi.biraz benim yorumlarımdan çıkılmış
    29.04.2019
  • Çağrı beye her danıştığımda ağzım açık okuyorum günlerce etkisinden çıkamıyorum.. Fal değilde gerçeklerin iç yüzünü öğrenmek isteyen hiç düşünmesin..
    29.04.2019
  • Desteğinizi almak çok güzel iyi ki varsınız manevi abimsiniz artık
    29.04.2019
  • Çağrı bey nadir rastlanacak danışmanlığı kaçırılmayacak bir kişi , ayda bir ancak kendisini online yakalayabiliyorum onun hayatıma tuttuğu ışığa o kadar güveniyorum ki onunla bu enerjiyi yakalayabildiğim için çok mutluyum.
    27.04.2019
  • Şahanee
    08.04.2019
  • Hep mükemmell, iyiki var..
    08.04.2019
  • Her zaman ki gibi harika yorumladı 100.100.100
    08.04.2019
  • Samimi,çizgisini bozmayan dost kişi.İyi ki varsın Çağrı bey.Emeğine sağlık,teşekkürler
    07.04.2019
  • Manevi olarak destek oluyorsunuz bana iyi geliyor hikaye okur gibi okuyorum yorumlarınızı. Gerçekleri bilmek güzel acıtsa da. Anlamamakta ısrar ediyorum ama bıkmadan aynı şeyleri farklı açılardan tekrar söylüyorsunuz sabrınız için teşekkür ederim
    31.03.2019
  • Çok teşekkür ederim yine ayrıntılı bir yorumdu sanırım o kadar çok soru soruyorum ki bazıları arada kaynıyor
    31.03.2019
  • Yine muhteşem yine efsane.Gercekden gerçekleri öģrenmek isdeyen gelsin.Binlerce teşekürler güzel Kalblim.
    31.03.2019
  • Sordugum soruya bile adeta yeni fal bakmis gibi detaylica ozenerek yorum yapmis sagolsun cagri bey ama gelgelim ben bu kez komple umudumu guvenimi kaybettim cok tesekkur ederim ozenli ve ilgili yorumlariniz icin
    30.03.2019
  • Çağrı beyin inanılmaz bir durugörü yeteneği var bu yorum sırf kartlarla yapılabilecek bir yorum değil kalpten gelen bir duygu.Sadece olumlu gördüklerini değil gerçek bir dost gibi acı da olsa olumsuzu bile anlatan yüce kalpli bir insan. Ondan her yorum alıp ilk okuduğumda söylediklerine inanamıyorum.3-5 gün sonra tekrar okuduğumda ilk okuduğumda farketmediğim doğru cümleleri farkediyor, 3-5 gün sonra yorumu tekrar okuyorum gene birşeyleri bildiğini farkediyorum böyle gidiyor. Kısaca her yorumu aralıklarla 10 kez okuyup her seferinde ona ayrı hayran oluyorum. Hep bizimle sevgiyle kal ..
    30.03.2019
  • Canım Yorumcum beni herzaman Gerçeklerle buluşdurduģun icin sana binlerce teşekür ederim.Emeģine güzel yüreģine saģlık.
    01.03.2019
  • Fevkalade bir yorumdu
    28.02.2019
  • Süperdiii
    28.02.2019
  • Yorumunuz icin teşekkür ederim emeginize saglik
    28.02.2019
  • Bir saniye bile düşünmeden danışacaģım yorum alacaģım canım Yorumcum benim.Rabbime şükürler olsun seni tanıdıģım güne.Bu siteye binlerce teşekür ediyorum seni tanımama vesile olduģu icin.Kötü yorum yapanlara üzülüyorum cünkü her kötü yorum yapan senin ışıģını görememiş kör olmuş.Kendimi o kadar şanslı hissediyorum ki senin işıģın görmeyi yüreģini kalbini derinlerde hissetmeyi Rabbim bana nasip eti.Emeģine güzel yüreğine saģlık.Verdiģin emeģin karşılıģında aldıģın ücretin lafı olmaz.Hakım sana helal olsun güzel insan.♥️⭐⭐⭐⭐⭐
    28.02.2019
  • Her sorumu bıkmadan usanmadan itinayla cevapladığınız için teşekkür ederim, gerçekleri söylediğiniz için de. İyi ki varsınız. Allah’a emanet olun...
    26.02.2019
  • Siten Kralı benim mucizem canım Yorumcum binlerce teşekürler.Hep var ol Kalbi yüreģi güzel Adam.
    25.02.2019
  • Çağrı abiye yapılan yorumu görünce çok şaşırdım, çünkü kendisi asla bu yorumu haketmiyor.Düşük puan veren kişi neye göre bu puanı verdi bilmiyorum ama fal için para veriyor olmamız yorumculara istediğimiz gibi haksız yorumlar yapabileceğimiz anlamına gelmiyor. Beğenmediyseniz bir daha baktırmazsınız, insanlara böyle kötü yorumlar yapmak da neyin nesi oluyor anlayamadım. Ben yıllardır bu sitedeyim ve tüm yorumculardan yorum almış biri olarak size Çağrı abiyi gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Kendisi bu sitenin en dürüst ve güvenilir yorumcusudur. Baktırmayan pişman olur, benden söylemesi:)
    23.02.2019
  • Mükemmel mükemmel mükemmel...Bu çocuk cidden bir Harika
    22.02.2019
  • Soru kısmında AYRILDIK diye özellikle belirttim. Nasıl barışırız diye soruyorum. Ya yapmayın lütfen zekamızla dalga geçmeyin.Siz ayrılmadınız diyor bana.Tamam herşey kopmamış olabilir zaten bu yüzden kurtarmaya çalıştığımız için fal yol göstersin kafa karışıklığımız toparlansın biraz istiyoruz iyice allak bullak oldum. Yönetime de rica ettim Yani lütfen soruda ayrıldımı söyleyin dikkat etmedi sanırım diye.Ama ne iletilmiş ne yorum düzeltilmiş.ayrılıktan bahsetme ayrılmaya çalışma demiş AYRIYIZ zaten.bari yorumu silin düzeltip gönderin 35 tl lik fal değil bu 150 tl lik fal! Biraz bizim kazandığımız paraya da saygı lütfen kendi emeğinize saygı istiyorsunuz da ben de kendi emeğimle kazandığım paraya saygı istiyorum gökten yağmıyor bize de ve gelip sizden hizmet alıyoruz o kazandığımız parayla cidden Yok böyle birşey. Düşük puan vermek istemiyorum.Bu kadar yapılan güzel yoruma yazık olmuş.
    22.02.2019
  • Cagrı abicim hep şahanedirr... iyiki warr
    21.02.2019
  • Çağrı bey den ilk defa danışmanlık alacak arkadaşlar için yazma gereği duyuyorum. Kendisine 5 aydır danışıyorum ve kendime daha önce neden keşfetmedim diye kızıyorum. İnanın ne diyorsa bir bir yaşanıyor. 6 aydır beklediğim insan vardı gelecek dedi ve geldi ❤️ duru görüşünüz için sabrınız için dostça yaklaşımınız için ve en önemlisi sorularıma detaylıca cvp verdiğiniz için çok teşekkür ederim ☺️ lütfen hep burada olun, sevgiler ❤️
    20.02.2019

Katina Aşk Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %98 Kredi 1500
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 69 dakikada yorum yapıyor.
04/05/2013 tarihinden beri 1986 katina baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • her zaman harika yorumlariyla bu sitenin bir numarasidir. yillardir gelirim ve her dediğini yaşadım, iyiki kendisini tanıma imkanim oldu, dürüst ve gerçek bir fal yorumu istiyorsanız kendisine muhakkak baktırın
    16.10.2019
  • Gerçekten analizleriniz o kadar doğru ki...Bazen inanmak istemiyorum doğru olduklarına ama yaşadıklarım aksini kanıtlıyor
    16.10.2019
  • Allah sizden razı olsun
    16.10.2019
  • sen olmasan ne yapardim bilmiyorum.gercekten senle konuşmak çok iyi geliyor abicim. beni ruhen rahatlatiyorsun ve dediklerini her zaman yaşıyorum.iyiki seni tanımışım<3
    12.10.2019
  • her zamanki gibi muhtesem bir yorumdu
    09.10.2019
  • Herzaman ki gibi Mükemmel 🙏 100.100.100
    08.10.2019
  • müthiş hisler şahane õngõrü eşsiz bir insan tanıyın ve danışın mutlaka
    08.10.2019
  • her zaman beni doğru yönlendirdiğin için sana minnettarım abicim.Allah senden binlerce kez razı olsun. her bir dediğini vakti zamanı geldiğinde yaşıyorum.iyiki varsın.seni çok seviyorum
    08.10.2019
  • Çağrı bey muazzam biri.. her falında bana o kadar özel ve ince detaylar veriyorki hayretler içinde kalıyorum. Kendisi lafı eveleyip gevelemeden net bir biçimde yorumluyor ve dediklerini yaşıyorum. Olağanüstü hisleri var.mutlaka deneyin
    02.10.2019
  • çağrı bey inanılmaz hissiyata sahip gerçekleri net aktaran biri mutlaka danışın muhteşem
    30.09.2019
  • desteğin için minnettarım abicim.varlığına şükürler olsun.birtek seninle dertleşebiliyorum, benim için çok değerli birisin.Allah senden razı olsun. lutfen dualarında beni unutma.inşalah bu zor zamanları biran önce atlatıcaz
    29.09.2019
  • Bekliyorum Çağrı bey inşallah birgün de iyi bir haberle geliyim istiyorum ama olmuyor, sizsiz de yapamıyorum iyiki varsınız
    28.09.2019
  • muhteşemmmmm her zaman olduğu gibi
    28.09.2019
  • sen olmasan ne yapardim bilmiyorum, iyiki varsin, seni cok seviyorum abicim, Allah senden razı olsun
    24.09.2019
  • Cağrı abi iyiki var. Kendisine düşük puan verenleri bi torbaya koyup çöpe atasım var... sırf duymak istemediğiniz acı gerçekleri söyledi diye hıncınızı çıkarmak için 1 puan verenlerin hepsini esefle kınıyorum, işini bu kadar güzel bir şekilde yapan bir insana düşük puan verip haksız eleştiri yapmak hiç adil değil, abicim sen asla dusuk puan verenler yuzunden uzme kendini. Ben yıllardir senden yorum aliyorum ve her dedigini yaşıyorum.seni cok seviyorum iyiki seni tanidim <3
    21.09.2019
  • Teşekkür ederim güzel yorumunuz için sevgiler
    20.09.2019
  • Herzaman ki gibi Mükemmel 100.100.100
    20.09.2019
  • Birisi çağrı abinin yorumuna iğrenç demiş, bunu söyleyen kişi neye dayanarak böyle seviyesizce bir eleştiri yapiyor? Çağrı abiden gerçekleri duymak iğrenç diyen kişinin zoruna gitti herhalde... cagrı abi her zaman dürüsttür ve olumlu olumsuz her gördüğünü söyler. Olumsuzu da söylemesi zorunuza gidecekse eğer kendisine fal baktırmayın, kendisi son derece dürüst ve özenli yorumlar yapıyor.her dediğini yaşadım ve yaşamaya da devam ediyorum. Bu sitedeki tüm yorumcuları denemiş biri olarak çağrı abiyi kesinlikle tavsiye ediyorum. Gönül rahatlığıyla kendisine fal baktırabilirsiniz. Kendisi bu sitenin 1 numaralı yorumcusudur.müdavimiyim.iyiki var, iyiki tanıdım kendisini...
    14.09.2019
  • hiç begenmedim igrencccc
    12.09.2019
  • Güzel yorumunuz için teşekkür ederim
    12.09.2019
  • Çağrıcım güzel dostum çok ama çok tşk ederim canım inşallah herşey güzel olsun eskisi kadar zaten kapkara değilim hiçbirşeye karşı allahım herkesin yolunu izini açık etsin canım...ağzına emeğine yüreğine sağlık canım arkadaşım
    10.09.2019
  • çağrı beyin kendi.e õzel güçleri var mutlaka tanışın
    09.09.2019
  • Oooo çok iyi analiz etmişsiniz onu ???ve arada mesafe var evet...umarım ilerisi için dedikleriniz benim için çok geç ama?hayırlısı ise olsun,çok memnun kaldım,teşekkür ederim,sevgiler...
    09.09.2019
  • çağrı bey efsaneeeeeeeeeeee
    09.09.2019
  • çağrí abiyi çok seviyorum.iyiki var.. ne zaman danışmak istesem kafamdaki tüm soru işaretlerimi en ince ayrintisina kadar anlatiyor. her zaman özenli ve tutarli yorumlar yapiyor, dediklerini hep yaşıyorum, kendisi bu sitenin 1 numarali yorumcusudur..
    09.09.2019
  • cok tesekkur ediyorum, agziniza yureginize saglik
    08.09.2019
  • çağrı beyi anlatmak mümkün değil gelin tanıyın yaşayın çok õzel bir insan
    06.09.2019
  • Cağrı abi bir tanedir, her zaman dürüstçe gördüklerini söyler. Her dediğini yaşadım, ve yaşamaya da dewam ediyorum, olumsuz konuşunca düşük puan verip karalayacaksanız kendisine fal baktırmayın.cünkü kendisi son derece dürüst birisidir.olumlu-olumsuz herşeyi tek tek söylüyor..iyiki seni tanıdım abicim, iyiki varsın
    06.09.2019
  • Abicim seni bugün online yakalayamadım, ne zaman online olacaksın? Senle konuşmaya çok ihtiyacım var
    03.09.2019
  • Çağrı beyden o kadar pozitif enerji alıyorum ki yorum değil sanki terapi gibi , kafamın karışıklığını öyle bir alıyorki iyi ki var diyorum, içimi kime dökeceğim yoksa :)) yağmurdan sonra gelen gökkuşağı gibi bir yorum.
    01.09.2019
  • çağrı bey mükemmel bir hissiyata sahip ne sõylerse doğru ne derse gerçek müdaviniyim
    01.09.2019
  • tabiki herzamanki gibi muhteşemm
    01.09.2019
  • tesekkuler cagri bey mukemnel
    29.08.2019
  • çağrı bey muhteşemmmm harikasınız ya bizim sonumuz ne olacak lütfen bunu bilmeye ihtiyacım var lütfennnnn
    29.08.2019
  • hep harika ve muhteşem yorumluyor... kesinlikle kendisine fal baktırın derim
    27.08.2019
  • Tskler
    19.08.2019
  • çağrı abinin dediklerini her zaman yaşıyorum, kesinlikle ondan yorum almalısınız, her dediği tek tek gerçekleşiyor, ne zaman kafam karışsa kendisine danışıyorum ve dediklerini hep yaşıyorum.iyiki var...
    19.08.2019
  • Gecenin karanlığını,yorumunuzla aydinlattiniz?cok tesekkur ediyorum. butun yildizlar size gelsin.???
    15.08.2019
  • Çağrı beye düşük puan verenleri bi çuvala koyup çöpe atasım var, cağrı bey gibi özel bir yorumcuya yapılan bir iki saçma sapan eleştiriyi okuyunca cok sinirlendim gercekten.cünkü kendisi asla o eleştirileri haketmiyor, kendisinden muhakkak yorum almalısınız, müdavimi olabileceğiniz bir yorumcudur kendisi.. mükemmel..
    15.08.2019
  • Tesekkur ediyorum guzel bir bakimdi hemen her olay icin tarih araligi vermesi netligi harika ilk gelisim ama son olmayacak sanirim... ⭐⭐⭐⭐⭐
    07.08.2019
  • Her zaman dediklerini yaşıyorum. Mutlaka kendisinden yorum almalısınızz
    06.08.2019
  • Abicim iyiki warsın.Allah sende razı olsun.cok tesekkur ederim destegin icin.
    06.08.2019
  • Guzel ve ayrintili seyler soylemis cok saolsun :) umarim dedikleri olur ve bende ikinci gelisimde gerceklesyi diye yazarim :)
    05.08.2019
  • Her zaman şahanee
    03.08.2019
  • Herzaman ki gibi Mükemmel ?? 100.100.100.
    02.08.2019
  • Mükemmel :)
    01.08.2019
  • Çok farklı güzel tespitler bravo
    01.08.2019
  • Hep şahane..
    31.07.2019
  • Yıllardır çağrı beyden yorum alıyorum, her dediğini yaşadım,mukemmel
    31.07.2019
  • Hep mükemmel
    29.07.2019
  • Her zaman dediklerine güvenirdim ama bu sefer biraz hayalkırıklığına uğradım çünkü konuyu sorumda açıkça ifade etmeme rağmen tamamen tersi şeklinde yorumlamış. Bu sefer bana inandırıcı gelmedi maalesef. En sadık takipçilerinden olmama rağmen bir süre gelmemeye karar verdim. Ama daha önce çok çok isabetli yorum ve öngörüleri olmuştu.
    24.07.2019
  • Müthiş
    20.07.2019
  • ...
    12.07.2019
  • Teşekkür ederim, emeğinize sağlık.
    11.07.2019
  • Söylediklerinizden tutarlı olanlar var ancak kız kardeşi için kredi çekmesi bunlardan biri değil kız her şeyini kendi alıyo yine de emeğiniz için teşekkürler
    28.06.2019
  • Kendisi şahane yorumlariyla yoluma ısık tutuyor...iyiki var.. kesinlikle yorum almanizi tavsiye ediyorumm
    23.06.2019
  • Olumlu ve olumsuz yorumda yapmış Çağrı Bey, söyleyeceğim tek şey MÜTHİŞ :) Sevgi ile kalın, tekrar görüşmek üzere :)
    21.06.2019
  • Dediklerini hep yaşiyorum ve yaşadıkça şoklara giriyorum, mukemmel bir yorumcu
    03.06.2019
  • Kariyerimle ilgili ve iki kişi hakkında biraz daha bilgi verirseniz çok sevinirim :) Sizin de bayramınız kutlu olsun
    31.05.2019
  • Tabii ki de 100.0000 Herzam Mükemmel ?
    31.05.2019
  • Dedikleri çıkıyor.kesinlikle öneriyorum. Cagri beyin efsane hisleri var
    31.05.2019
  • Şahane
    31.05.2019
  • Mükemmel
    31.05.2019
  • Muhteşemm
    31.05.2019
  • Çağrııı çok teşekkür ederim nasıl biliyorsun her şeyi:))
    30.05.2019
  • Muhtesem ötesi.
    14.05.2019
  • Her zaman ki gibi harika yorumladı ❤️? 100.100.100.
    30.04.2019
  • Çok teşekkür ederim :))) doğru diyorsunuz:))
    30.04.2019
  • Mükemmel ötesii
    30.04.2019
  • Çağrı bey eşsiz bir yetenek ne sõylerse doğru ne sõylerse mutlaka yaşanıyo ondan mutlaka yorum alın vazgeçemiceksiniz harika bir hissiyatı var muhyeşemmm
    29.04.2019
  • Tesekkur ederim. Umarim dediginiz gibi her seyin hayirlisi olsun.
    29.04.2019
  • Çağrı abiye ilk gelişimdi. Hisleri kuvvetli birisi, bildiği durumlar oldu ve bunları güzel, tutarlı yorumladığını düşünüyorum. Tüm sorularıma cevap verdi bunun icin ayrıca teşekkür ederim. Güzel bir fal bakımıydı, enerjisi beni mutlu etti:) Gelecekle ilgili öngörülerini de Allah'ın izniyle yaşamak dileğiyle..
    29.04.2019
  • Çok teşekkür ederim hep burda olun bizimle olun
    29.04.2019
  • Muhtesemdi
    31.03.2019
  • Tespitleri çok şaşırttı beni çok teşekkür ederim yorumunuz için tekrar geleceğim
    30.03.2019
  • Teşekkürler.?????
    28.02.2019
  • Çağrı bey inanın bana manevi huzur veriyorsunuz, her bir söylediğiniz cümle bnm için çok kıymetli , çok teşekkür ederim ☺️
    28.02.2019
  • Sizden destek alıyorum, teşekkür ederim ? iyi ki varsınız...
    25.02.2019
  • Ben Çağrı beyde öyle bir enerji akışı hissediyorum ki her yorumda bu nasıl bir enerji inanılır gibi değil diyerek hayretler içinde kalıyorum.Çevremde görüştüğüm en yakın arkadaşlarım bile benim hayatım hakkında bu kadar yorum yapamaz. En iyi dostum arkadaşım sırdaşım Çağrı bey:)
    21.02.2019
  • Çağrı bey efsane ne derse doğru ne sõylerse mutlaka zamanı gelince yaşıyorum o bir duayen bu hislerle mükemmel
    20.02.2019
  • Çağri bey birtanedir.her zaman özenle tüm sorularımı cevapliyor ve her yorumunu yaşıyorum.iyiki war..
    03.02.2019
  • Geçmiş ve şimdiki durumu çok iyi anlattınız inşallah gelecekte doğru çıkar çok teşekkürler☺️☺️☺️
    01.02.2019
  • Cok begendim, analiz iyidi
    30.01.2019
  • Efffsaaaane
    30.01.2019
  • Çağrı beyi anlatmak gereksiz onu tanıyın mutlaka danışın daha iyi anlıcaksınız ama fikir almak isterseniz çok şeffaf bir hissiyat õngõrü sahibi tam bir beğefendi ve herkesin merak ettiği kilit cümle mutlaka yaşarsınız ne diyosa ve evet çağrı bey sõylemişti dersiniz
    29.01.2019
  • Yani müthiş
    28.01.2019
  • Mukemmel bir yorumdu.
    26.01.2019
  • Her zaman ki gibi harika 100.100.100.
    26.01.2019
  • Çağrı bey olmazsa ne yaparım bilmiyorum onun senelerdir özenerek bana yaptığı yorumlarla ruhum aydınlandı. Zamanı geldikçe anlattıklarını göreceğimden de o kadar eminim ki..Kalbi ruhu temiz bu insan iyi ki karşıma çıktı diyorum.
    26.01.2019
  • Tsk ederim icimi okudunuz :)
    24.01.2019
  • Çağrı Bey 'in tespitleri iyidir, her seferinde yorumların gelecek adına çıkmasını temenni ediyorum..
    24.01.2019
  • Yüreğine sağlık güzel insan
    23.01.2019
  • Gayet başarılı
    23.01.2019
  • Desteğiniz için çok teşekkür ederim ❤️
    21.01.2019
  • Canımmmm dostum çağrıcım güzel yürekli arkadaşım iyki varsın iyki hayatımdasın sanki karşımda kaç yıllık dostum var onunla konuşuyor gibiyim seni okadar seviyorum inşallah güzel şeyler olsun bu yıl sanada bütün güzellikleri getirsin inşallah çok seviyorum seniiiii...
    31.12.2018
  • Mükemmel ❤️? 100.100.100.
    30.12.2018
  • Çağrı Bey'in farkını yorum aldığınızda eminim siz de fark edeceksiniz ((:
    29.12.2018
  • Her zaman ki gibi harika yorumladı 100.100.100
    29.12.2018
  • Çok seviyorum Çağrı abiyi, iyiki var.. çağrı abinin baktığı falların çıkmadığını yazan kişi neye göre böyle yorum yapıyor acaba?? Demekki henüz vakti zamanı gelmemiş ve o yüzden dedikleri çıkmamış, kimsenin elinde sihirli değnek yok, yani henüz vakti zamanı gelmediyse eğer Çağrı abinin suçu ne ki? Vakti zamanı geldiğinde dedikleri çıkar eminim, ve dedikleri çıkınca da bu yorumu yazan kişinin pişman olacağından da eminim, emeğe ve hissiyata saygısı olmayanlar boşuna meşgul etmesinler çağrı abiyi
    23.12.2018
  • Teşekkür ediyorum, yardımcı olmak istiyor, fazla yorum yapmayacağım, herkes kendi karar versin. Ben dediklerini yaşamadım, ruh eşim olduğunu söylediği kişi hiçbir açıklama yapmadan, bitti demeden aylardır iletişim kurmuyor:)) Yani iyi niyeti için tam puan yorumcuya.
    21.12.2018

Giriş Yap

ya da
Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
Şifreni mi unuttun?
Giriş

Kayıt Ol

Fal baktırmanızı kolaylaştırmak için kayıt olun ve dükkan indirimlerinden haberdar olun!
Kayıt Ol

Kayıt Ol

Üyelerimize tanıdığımız ayrıcalıklardan faydalanmak istiyorsan aşağıdaki formu doldurarak sitemize kayıt olabilirsin.
ya da
Zaten üye misiniz? Giriş yapın

Şifre Sıfırla

Eğer daha önce şifre oluşturmadıysan veya şifreni unuttuysan, aşağıdaki formu doldurup e-mail adresine şifre sıfırlama talebi gönderebilirsin.

Üye Kategorileri Hakkında Bilgi

Üyelerimiz harcadıkça kazanıyor. Yer seviye yeni fırsatlar sunuyor.