Toprak Altay Katina Aşk Falı yorumcusu
Temsili Fotoğraf

Toprak Altay

Hissederek Seçin Kartlarınızı, Sorunuz Net Olsun Lütfen....

Hakkında

Öngörülerim ve hislerim oldukça kuvvetlidir. Fal bakmayı çok seviyorum. Gördüğüm nesneleri bilmediğim hayatlarla yorumlama yeteneğim, çevremdeki insanların daima ilgisini çekmiştir. Hislerim doğrultusunda siz değerli takipçilerimizin hayatlarına bir nebze de olsa ışık tutmak için buradayım. Artık sadece çevremdekilerin değil, hiç tanımadığım insanların fallarına bakmak, onları yönlendirmek için binnaz.com dayım. Yolu sevgiden geçen herkesle inanıyorum ki bir gün yollarım kesişecek...

Katina Aşk Falı




Sırada 0 kişi var
Başarı %96 Kredi 350
Yazılı Sesli Chat Görüntülü Telefonla
Türkçe
Ortalama 52 dakikada yorum yapıyor.
02/03/2018 tarihinden beri 1013 katina baktı
Yorumcu online olduğu zaman bana bildir

YORUMLAR

  • İlk defa bakmasına rağmen şaşırtıcı Bir şekilde bütün ayrıntıları anlattı yalnızca kartlarla olan bir şey oldugunu düşünmüyorum tamamen özel bir yetenek cok teşekkür ederim tereddüt etmeden baktırabilirsiz
    08.12.2018
  • Tesekkurler
    07.12.2018
  • Tespitleri dogruydu eski ilişkim hakkında anlattıkları hissettiklerim dogruydu tavsiyesiyle bana yolda gösterdi deneyin pişman olmazsınız :)
    06.12.2018
  • Herzamanki gibi güzel ve olumlu yorumlarınız için çok teşekkürler
    06.12.2018
  • Olumlu- olumsuz herşeyi söylediğiniz için teşekkür ederim o güzel yüreğinize sağlık motivasyonumu yükselttiniz enerjinizle :) Yaptığınız uyarı için ayrıca teşekkür ederim ama emin olun sizi dinlicem ve ona göre hareket edicem bu uyarılarınız tam isabet çünkü bende doğru düzgün güvenmiyorum kendisine iyi akşamlar diliyorum şüphesiz tavsiye ediyorum mükemmel bir yorumcu kendisi deneyin görün iyi akşamlar toprak bey
    05.12.2018
  • Kessinlikle tavsiye ediyorum asla pişman olmazsınız, deneyin görün... Çok güzel hissedilerek bakılan bir falla karşılaştım fazlasıyla başarılı , helal olsun emin olun toprak bey bu fallarımızın devamı gelicek beyefendi Hakkı'nda yaptığınız nokta ayıklarına şaşkınım onun hayatını bilmeden Nasıl bu kadar doğru tespitler yaptınız anlamadım size helal olsun en yakın Zaman'da yine gelicem ! Sizde kendiniz çok iyi bakın görüşmek üzere saygılarımla ❤️
    05.12.2018
  • Harikasinizzzz nokta atisi sozum yok bekleyip goreces geri donus yapicam mutlaka ozenli bir bakimdi harika iyiki varsinizz...
    05.12.2018
  • Kisilik analizleri oldukca guzel umarim dedikleri cikar
    05.12.2018
  • Güzel
    05.12.2018
  • Bu sizinle ilk falımız toprak bey ve çok memnun oldum iyi ki tanışma fırsatımız oldu o güzel enerjiniz fazlasıyla yansıdı bunun için çok teşekkür ederim size karmaşık bir hal içerisindeydim ve tüm sorularımın cevabını aldım burada yapmış olduğunuz nokta atışları karakter analizleriniz ve geçmiş süreci yorumlamanız beni çok etkiledi hepsi doğru ve yerindeydi sizi kutluyum... Hoşçakalın
    05.12.2018
  • Önceliğim her zaman sizsiniz toprak bey söyledikleriniz gerçekleşti çok teşekkür ederim o güzel enerjinize hayranım herşey tam olarak istediğim gibi değil siz zaten bana olacaktı söylemiştiniz ve şuan onları yaşıyorum iyi ki bana o sabrı verdiniz size minnettarım şimdi kendimi daha güçlü hissediyorum sizin sayenizde çok çok teşekkür ederim çok yine gelicem kesinlikle tavsiye ediyorum şiddetle hemde zaten toprak beyle tanıştığınız Zaman ne demek istediğimi anlarsınız o gerçek bir arkadaş gerçek bir dost iyi ki tanıdım iyi ki kendinize çok iyi bakın görüşmek üzere
    05.12.2018
  • Teşekkür ederim
    04.12.2018
  • kesinlikle düşünmeden baktırın derim harika biri ???
    04.12.2018
  • Çok teşekkür ederim sağolun o kadar iyi geldinizmi☺️☺️☺️☺️
    04.12.2018
  • Her zaman mükemmel her zaman içten ve karşında oturur gibi candan bir dil kullanıyor canım abim. Her zaman yol gösterici iyisiyle kötüsüyle size yüreğinden fal bakıyor. Düşünmeden ve tereddüt etmeden tercih edebilirsiniz :) Hep çok memnunum hep geliyorum ve hep o ferahlığı yaşıyorum. İyi ki varsın Toprak abi.
    04.12.2018
  • Güzel yorumdu teşekkürler
    02.12.2018
  • Çok içten ve güzel yorumluyor Tavsiye ederim
    02.12.2018
  • Çok beğendim. Yüreğinize sağlık:)))
    02.12.2018
  • İnsallha dedikleriniz olur.
    02.12.2018
  • Harika gerçekten
    02.12.2018
  • Çok iyi yorumdu. Gelecek kısmını ise görücez;)
    02.12.2018
  • Superdi yine
    01.12.2018
  • Güzel yorum icin teşekkür ederim uzun uzun mesaja verilen cevap içinde teşekkürler 1 yıldız eksik verme sebebim geneldi detay nokta atışı pek yoktu emeğinize yüreğinize sağlık
    01.12.2018
  • Zaman gosterir ilgi alakaniz için tesekkür ederim
    01.12.2018
  • Siz gönlü güzel bir insansınız ve yorumlarınız sizi yansıtıyor olumsuzu bile öyle yumuşak veriyorsunuz ki, dostça???
    01.12.2018
  • tespitleri yerinde ve doğru.kesinlikle başarılı
    01.12.2018
  • Çok memnun kaldım çok toprak bey gayet başarılı tebrik ediyorum nokta atışlarınız olumsuz yorumlarınızıda dahil etmeniz gerçekten güven duygusu kazandırdı ben her zaman dürüstlükten yanayım ve sizde o şekilde geldiniz bana çok teşekkür ederim tekrardan görüşmek üzere toprak bey kesinlikle tavsiye ediyorum deneyin görün derim emek harcanmış hissiyatlarla bakılmış çok belli zaten tabikide beş yıldız *****
    30.11.2018
  • Yorumlara bakarak geldim, gerçekten başarılısınız tebrik ederim... Nokta aşıklarınız analizleriniz gayet doğru toprak bey geçmişi ve şimdi ki Zaman'ı olduğu gibi yorumlamışsınız, gelecekle ilgili söylediklerinizi bekleyip göreceğiz dediğiniz gibi çok fazla bi beklenti içerisinde değilim çünkü güvenim kırıldı bu yüzden Nasıl olucak ne olucak bilemiyorum sizi mutlaka haberdar edeceğim, kendinize çok iyi bakın sizde görüşmek dileğiyle ... hoşçakalın
    29.11.2018
  • Olumlu - olumsuz bütün yorumlarını her zaman ki gibi dikkate alıcam benim güzel hissiyatlı abicim seni ve o güzel enejini çok çok seviyorum şuan o kadar mutluyum ki anlatamam tekrardan adım attı bana senin sayende güzel abim her zaman destek olduğun için teşekkür ederim her zaman gelicem beni unutma yorumlarda abicim yazan bütün yorumlar benim ben seni hiç unutmam abim yine gelicem zaten sende kendine çok cici bak :)) herkese kesinlikle tavsiye ediyorum şiddetle yanı gelin baktırın sonra gerçekleşince ne dediğimi anlarsınız toprak abi mükemmel bir insan onu çok seviyorum görüşürüz abim benim
    29.11.2018
  • Toprak beyin mesajda çok ilgili olmasından, falının bu kadar nokta atışlı detaylı olmasına kadar her şeye şaşkınım. Gözlerim dolu dolu tüylerim diken diken okudum falınızı. Ben size çok teşekkür ederim. Gerçekleri böyle dürüstçe söyleyen birisi olması sitede harika. Çünkü çok fal baktırdım böylesini hiç görmedim. Herkesin puanları düşük fiyatları yüksek ama Toprak beyin, puanı yüksek ve fiyatı düşük. Hem böyle uyguna bakması hemde bu kadar gerçekçi bakması bize verilmiş bir şans bence! İyi ki yolum sizinle kesişti artık hiç kimseye gitmem, düşünmem bile. Size kötü diyen kişinin kendisini sorgulaması lazım bence. Altın üye olarak şiddet ile öneriyoruum! 5 değil size yüzlerce yıldızzzzz ? ??????????? Görüşmek dileğiyle❣️
    28.11.2018
  • Samimi ve dürüst oluşunuzdan dolayı sizi kutluyorum toprak bey, gerçekten dediğiniz gibi güvenilir biri değil çok hata yaptı ve ben affettim her seferinde, artık sizi dinleyip duygularımla değil mantığımla ilerleyeceğim... Nokta atışlarınız karakter analizleriniz yine harika ağzım açık kaldı size tekrardan çok teşekkür ederim yine geleceğim...
    28.11.2018
  • Supersiniz
    28.11.2018
  • Çok genel
    26.11.2018
  • Biliyorum o zor birisi ama bu bekleyişten bende sıkıldım artık evet aramıyorum eskisi gibi o kafasında bitirmiş gibi geliyor bana evet ben evlilik istiyorum oda bunu bildiği için uzak duruyor gelmiyor gerçekten beni seviyor mu seviyorsa nasıl bu kadar zaman uzak durabilir ki ?
    26.11.2018
  • Çok teşekkür ederim altay bey söyledikleriniz hemen hemen gerçekleştiği için yine geldim ve çok memnun kaldım siz gerçekten önemli ve değerlisiniz benim için tekrardan çok çok teşekkür ederim size olumsuz yorumlarınız uyarılarınız bir tık enerjimi düşürdü ama gerçekçi olmanız beni Mutlu etmeye devam ediyor tekrardan görüşmek üzere tavsiye ediyorum herkese altay bey gayet başarılı ❤️
    26.11.2018
  • Beğendim teşekkür ederim
    24.11.2018
  • Çok tşk ederim
    24.11.2018
  • Teşekkürler
    24.11.2018
  • Her zaman ki gibi mükemmel.... Yüreğinizi açın gerisini ona bırakın. Karşınızda gibi. Ruhunuza dokunan biri.... İyi ki var abim.
    24.11.2018
  • Güzel net açıklayıcı yüreğine sağlık
    24.11.2018
  • Tarzı ve yaklaşımı çok samimi ileriye yönelik cevaplar olduğu İçin başarıyı da zaman gösterecek. Teşekkürler dediklerinizin gerçek olması dileğiyle haber vereceğim muhakkak size :)
    24.11.2018
  • Tesekederim gerçekten doğru şeyler söyleriz durum tamam da söylediğiniz gibi
    23.11.2018
  • Başarılı
    23.11.2018
  • Çok soru sormama rağmen her sorumu sabırla cevaplamış muazzam bir yorumcu
    23.11.2018
  • Bu kişinin burç özellikleri ve yaş aralığı hakkında bilgi vermeniz mümkün müdür acaba? Teşekkür ederim.
    23.11.2018
  • Güzel ve net bir yorum tavsiye ederim
    23.11.2018
  • başarılı...
    23.11.2018
  • Guzel
    22.11.2018
  • Teşekkürler
    22.11.2018
  • Tesekkurler
    20.11.2018
  • Cok ferahlaticiydi ve cok guzel nir yorumdu tessekurlerimi sunuyorum
    20.11.2018
  • Tekrar sizinle görüşmek beni mutlu etti. Umarım inşallah öngörülerinizi tez zamanda hayırlıca yaşamam dileğiyle. İçten samimi yorum ve öngörüleriniz için çokkk teşekkür ediyorum. Ayrıca soru cevap bölümünü uzun cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. İnşallah güzel haberlerde görüşürüz.Herşey gönlünüzce olsun. Kocaman sevgilerimle. Hoşçakalın...
    19.11.2018
  • :(
    19.11.2018
  • Çok iyi inşallah çıkar
    19.11.2018
  • Harika bir yorumcu
    19.11.2018
  • Samimi icten guzel bir fal olmus. Insallah dedikleride cikar
    19.11.2018
  • Teşekkür ederim
    18.11.2018
  • yadayip goruvegiz
    18.11.2018
  • Konuyu anlamamisinizki ben açmadım engeli o acdim aradi
    18.11.2018
  • Guzel
    17.11.2018
  • Tesefkur
    17.11.2018
  • Her zaman ki gibi harikasın abicim. ❤️ Yüreğine sağlık.
    17.11.2018
  • Teşekkür ederim. Güzel ve özgün bir yorum.
    16.11.2018
  • Umarım hissettikleriniz çıkar yüreğinize sağlık çok teşekkürler. Bu arada babamı doğru tahmin ettiniz?? Sayın Toprak Altay Bey Hayatınızla ilgili cok büyük bir karar alma aşamasındasınız lütfen dikkatli olun. Aldığınız karar umarım size pişmanlık olarak geri dönmez!!!!!!!
    15.11.2018
  • Güzel
    14.11.2018
  • Teşekkür ederim
    14.11.2018
  • Güzel Yorumdu
    14.11.2018
  • ??
    14.11.2018
  • cok begendim. yine superdi, bu ucuncu fal bakisi. dedikleriniz ciktiktan sonra tekrar gelecegim:)
    13.11.2018
  • Aciklayici ve belirgin yorumlariniz icin cok çok teşekkür ederim
    13.11.2018
  • Eğer dedikleri çıkarsa 5 vermek için gelicem
    13.11.2018
  • Pozitif yorumlardı bekleyip göreceğiz umarım doğrudur
    13.11.2018
  • ?
    13.11.2018
  • Çok iyi yorumcu tavsiye etiyorum
    12.11.2018
  • Çok güzel bir yorum.
    12.11.2018
  • Müthiş bir yorumcu çok mennum kaldım hisleriyle olduğu gibi aktarım yorum yapması başarılı :-) güzel gelişmelerle görüşmek dileğiyle :)
    12.11.2018
  • Tarzı nezaketi ve nokta atışı tam isabet tespiti ile tam bir yorumcu umarım hep bildi ve hep bilecek gelecek degisken bir durum oludugunu bilerek baktırın fala derim. olursa duyduk duymadık diye yazıcam buraya toprak bey saglıcakla ve hep böyle kalın fiyat artışı yapmadıgınız icin ayrıca tşkrler.
    12.11.2018
  • Bahsetmediğim detaylara da yer veriliyor. Başarılı buluyorum. Teşekkürler.
    10.11.2018
  • Gayet güzel bir yorumdu
    10.11.2018
  • Teşekkür ederim
    08.11.2018
  • Teşekkür ederim görüşmek üzere :)
    08.11.2018
  • Harikaydı öngörüsü teşekkürler mutlaka baktırmanızı tavsiye ederim ilk defa gelişimdi :) son olmayacak memnun kaldım. Uzun detaylı yorumdu.
    08.11.2018
  • Toprak bey gayet açıksözlü ve ilgili, ayrıca enerjisi de gayet güzel. Emeklerinize sağlık Toprak Bey, umarım güzel şeyler olur ve ben yeniden gelirim :)))
    08.11.2018
  • Oldukça samimi ve dost sohbetindeymiş gibi yönlendiren yorumları için çok teşekkür ediyorum.. Ben tavsiyelere uyacağım umarım dediği gibi olur herşey..
    08.11.2018
  • Teşekkürler
    08.11.2018
  • Güzel ve isabetli yorumlar,samimi bir üsluptu.Gelecekte dedikleri de mumkun seyler. Tavsiye ediyorum
    08.11.2018
  • Paranıza yazık!!!
    07.11.2018
  • Guzel tatmin edici mantikli gelen bir faldi.:) Tesekkur ederim
    06.11.2018
  • Çok teşekkürler
    06.11.2018
  • Oldukça detaylı ve güzel bir yorumdu tesekkurler
    06.11.2018
  • Teşekkür ederim
    05.11.2018
  • İlgi alaka ve yorum için çok teşekkür ederim. Falı da sonrasındaki soruma olan cevabınızı da oldukça beğendim, umarım ki öngörüleriniz de olur:) sevgiler
    05.11.2018
  • Çok teşekkür ederim, yine harikasınız. İçim ferahladı. Sakinleştimm
    05.11.2018
  • Net,öz ve tamamı doğru.. tavsiye ederim
    05.11.2018
  • Çok iyiydi
    03.11.2018
  • çok tatlı ve güzel bir yorumdu. kişilik tespitleri ve yaşananlar evet doğru. umarım dedikleri de ilerde çıkar. çok teşekkürler <3
    03.11.2018
  • Çok güzel yorumdu
    02.11.2018
  • Güzel, akıcı ve açıklayıcı bir yorum aldım.
    02.11.2018
  • Analizleri gayet başarılı, tavsiye ederim. Umarım dedikleri çıkar
    02.11.2018
  • Güzel
    02.11.2018

Giriş Yap

ya da
Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.
Şifreni mi unuttun?
Giriş

Kayıt Ol

Fal baktırmanızı kolaylaştırmak için kayıt olun ve dükkan indirimlerinden haberdar olun!
Kayıt Ol

Kayıt Ol

Üyelerimize tanınan ayrıcalıklardan siz de faydalanmak istiyorsanız aşağıdaki formu kullanarak sitemize kayıt olabilirsiniz.
ya da
Zaten üye misiniz? Giriş yapın

Şifre Sıfırla

Eğer daha önce şifre oluşturmamış ve ya şifrenizi unutmuş iseniz, aşağıdaki formu kullanarak mail adresinize bir şifre sıfırlama talebi gönderebilirsiniz.

Üye Kategorileri Hakkında Bilgi

Üyelerimiz harcadıkça kazanıyor. Yer seviye yeni fırsatlar sunuyor.